×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری همایش آموزشی توجیهی و تجلیل از آموزش‌دهندگان فعال در برنامه ها و طرح های سوادآموزی

 

همایش آموزشی توجیهی و تجلیل از فعالین موفق حوزه‌ی سوادآموزی در سطح استان با حضور قاسمی‌نیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، آقای مطهری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، و کارشناسان ادارات استان و نواحی و موسس طرف قرار دادبا حضور آموزش دهندگان ، در سالن جلسات شهید قاسم سلیمانی ناحیه دو شهرستان قم برگزار شد.

محمدرضا قاسمی نیادبیرگروه بهبودکیفیت فعالیت های سوادآموزی استان دراین همایش اظهارداشت:

پژوهش محوری؛کسب تجربیات پیش کسوتان وموفقین؛ مطالعه شغلی وتخصصی وبه روزرسانی دانش واطلاعات بانگاه حل مسئله ؛پایش مستمر آموخته های سوادآموزان ودارابودن حس مسوولیت اجتماعی ازشرایط آموزش دهندگان می باشد. در این همایش مدیرآموزش وپرورش ناحیه دو قم ضمن تقدیر از فعالین عرصه‌ی نهضت سوادآموزی، تلاش‌ ایشان را تعبیر ” امیدواری” دانست و افزود: شما با همت و تلاشتان، با روشن کردن چراغ دانش و سواد در سوادآموزان، پنجره‌ای تازه از روشنایی را به روی آنها می گشایید و اجر این تلاش تنها می‌تواندبا رضایت خداوند متعال و برکت در زندگی شما باشد.

گفتنی است در حاشیه‌ی این همایش، قاسمی نیا، معاون سوادآموزی استان با مطهری، مدیر ناحیه دیدار و مراتب قدردانی خود را جهت پیگیری و اقدامات فعالیت های سواد آموزی تقدیم وی واعضای شورای معاونین نمود.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights