×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دستگیری سارق سیم و کابل اداره برق 

 

سرهنگ” جعفر عباسعلی پور” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت های سیم و کابل و تجهیزات اداره برق در سطح شهر قم که این امر باعث ایجاد خسارات فراوان به اداره برق و عموم مردم شده و به تبع آن باعث ایجاد موج نارضایتی عمومی و ایجاد جو ناامنی در بین عموم شهروندان شده بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های فنی و پلیسی پی بردند سارقان ۲ نفر غیربومی بودند و با استفاده از یک دستگاه خودروی مسروقه اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ عباسعلی پور ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان خودروی مورد نظر در محور قم- تهران” شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دو نفر سارق مذکور دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازرسی از خودروی موصوف، مقادیر زیادی کابل هوایی اداره برق، آلات و ادوات جرم شامل قیچی کابل بر ،  اره و تعداد ۲ لوله پلاستیکی کشف شد.

سرهنگ عباسعلی پور بیان داشت: متهمان در بازجویی بعمل آمده در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شدند ولی با توجه به وجود مستندات و مدارک موجود چاره ای جز بیان حقایق نداشتند و به  ۶ فقره سرقت سیم و کابل اداره برق اعتراف کردند.

وی ابراز داشت: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights