×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
مسیرهای دسترسی به مسجد مقدس جمکران

 

 

۱_مسیر بلوار ولیعصر، انتهای شهرک قدس به سمت خیابان ظهور، ورودی به پارکینگ‌های ناظم‌زاده و خضرنبی جهت توقف وسایل نقلیه.

https://nshn.ir/f4_bsCM3exvF3o

 

۲_ میدان مرجعیت به سمت بلوار شهید کبیری ابتدای زیرگذر، ورودی به پارکینگ انسجام و همچنین بعد از زیرگذر ورودی به پارکینگ کبیری شمالی.

https://nshn.ir/_bsF4H2xvViC

 

۳_ میدان ولیعصر به سمت بلوار شهید کبیری ابتدای زیرگذر، ورودی به پارکینگ کبیری جنوبی.

https://nshn.ir/_bsGskIxvD0W

 

۴_میدان ولیعصر بلوار خلیج فارس به سمت بلوار انتظار تا محدوده میدان منجی و توقف در بلوار حضرت خدیجه به عنوان پارکینگ خودروها با هدایت پلیس راهنمایی و رانندگی.

https://nshn.ir/_bsxXYQx15Kj

 

۵- میدان ولیعصر بلوار خلیج فارس به سمت پل بقیع و خیابان امام حسن عسگری (ع) ورودی به پارکینگ یاوران مهدی و پارکینگ های اطراف.

https://nshn.ir/_bsBjj5x1TTg

 

🔹مسافران و زائران عزیزی که از مسیر آزاد راه تهران به شهر قم وارد می شوند ، می توانند با ادامه مسیر به آزاد راه کاشان از کیلومتر ۱۰ وارد جاده جنت آباد (جاده لبن) شده و پس از ورود به بلوار خلیج فارس از مسیر میدان بقیّه ا.. ، به پارکینگ‌های اطراف مسجد مقدّس جمکران هدایت خواهند شد .

 

🔹مسیر دسترسی اتوبوس های برون شهری از(بزرگراه امام علی(ع)- میدان ولیعصر- بلوار خلیج فارس پل بقیع به سمت خیابان امام حسن عسگری (ع) می باشد.

 

🔹در نهایت به شهروندان عزیز توصیه می گردد با توجه به حجم ورودی بسیار سنگین زائرین و مهمانان به شهر مقدس قم و ظرفیت محدود پارکینگ های اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران جهت کمک به روانی ترافیک و جلوگیری از قرار گرفتن در راه بندان و گره های ترافیکی و اختصاص ظرفیت پارکینگ ها به زائران و مهمانان از تردد با وسیله نقلیه شخصی خصوصا در محدوده بلوار پیامبر اعظم از سمت بلوار معلم و بلوار سمیه جدا خودداری نموده و بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و همچنین مسیر پیاده روی و اتوبوس های واقع در بلوار پیامبر اعظم استفاده نمایند .

 

🔹طرح ترافیکی نیمه شعبان از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ شروع و تا پایان مراسم و عادی شدن ترافیک ادامه خواهد داشت؛ محدودیت‌های ترافیکی این طرح به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

🔹با توجه به برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی جهت تامین امنیت عابرین پیاده برابر مصوبات استانی، کلیه ورودی و خروجی‌های بلوار پیامبر اعظم از ظهر روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ به طور کامل مسدود و مسیر حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران جهت برپایی موکب‌ها به عابرین پیاده اختصاص خواهد یافت. همچنین مسیر برگشت از سمت مسجد مقدس جمکران به سمت حرم مطهر جهت سرویس‌دهی به زائران و شهروندان به ناوگان حمل و نقل عمومی و شرکت اتوبوس‌رانی اختصاص می‌یابد. لذا از تردد هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت در محدوده بلوار پیامبر اعظم جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

💠 نقشه راهنمای پارکینگ‌های عمومی نزدیک مسجد مقدس جمکران به مناسبت نیمه شعبان ۱۴۰۲

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights