×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو برگزار شد/ تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم

 

🔹نماینده دادستان خطاب به متهم: بیشتر مخاطبان شما جوانان و نوجوانان بودند و تحت تاثیر موادمخدری که مصرف می‌کردید و آن را ترویج می‌دادید قرار می‌گرفتند.

 

🔹متهم: قصدم ترویج موادمخدر نبود، می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم تا ضرر کمتری داشته باشد که این اشتباه بوده و اشتباهم را می‌پذیرم.

 

🔹تتلو در پاسخ به سوال نماینده دادستان که چرا صفحه اینستاگرام شما بسته شد، گفت: در یک استوری اینستاگرام از خانم‌های ۱۵ تا ۲۰ سال برای ساخت ویدیوی یکی از آهنگ‌ها دعوت شد که طبق قانون اروپا این موضوع را کودک‌آزادی تلقی کردند و صفحه را بستند.

 

🔹قاضی خطاب به متهم: چه تضمینی است که اشتباهات شما مجددا تکرار نشود؟ شما در گذشته هم ابراز پشیمانی کردید، ولی مجدد به کار خود ادامه دادید.

 

🔹متهم پاسخ داد: آموزش مناسبی ندیدم و اشتباه کردم!

 

🔹در بخش دیگری، وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و اظهار کرد: طبق صحبت‌‎هایی که با متهم داشتم تاکید کرده که می‌خواهد به جوان‌ها و نوجوان‌ها بگوید من تا آخر این راه را رفته‌ام، چیزی در پایان راهی که من رفتم نبوده است شما اشتباه من را نکنید.

 

🔹وکیل متهم: دولت‌های متخاصم برای استفاده ابزاری از امثال امیرحسین مقصودلو فرش قرمز پهن کرده‌اند.

 

🔹وی افزود: متهم در اظهارات خود بیان کرده است که قصدی جهت تحقق نتیجه و انجام فعالیت تبلیغی یا ایجاد خلل در امنیت داخلی کشور نداشته و عنصر معنوی جرم قابل احراز نیست.

 

🔹وی درباره تبلیغ سایت‌های شرط بندی از سوی موکل خود گفت: متهم پس از تبلیغ سایت شرط‌بندی وقتی متوجه می‌شود افراد از این مسیر متضرر می‌شوند، بلافاصله موضع خود را تغییر می‌دهد.

 

🔹پس از اظهارات وکیل و اخذ دفاعیات متهم، قاضی افشاری گفت: با توجه به اخذ آخرین دفاع و پایان رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو پایان جلسه رسیدگی را اعلام می‌کنم و در موعد قانونی رای صادر خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights