×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به رژیم صهیونیستی با مشارکت شهرداری قم

مهدی کلانترزاده با اشاره به حملات سنگین و سهمگین غیورمردان نیروهای مسلح ایران به اراضی فلسطین اشغالی اظهار داشت: این حرکت به‌نوعی تنبیهی بوده که مقام معظم رهبری برای این رژیم غاصب و کودک کش وعده داده بودند و الحمدالله این حرکت عظیم سبب شور و نشاط بین مردم کشورمان شده است.

 

وی با بیان اینکه در این راستا راهپیمایـــی بزرگ خودرویی مردم قم در حمایت از دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به رژیم جنایتکار صهیونیستی برگزار می‌شود، ابراز کرد: مجموعه شهرداری نیز در پی مسئولیت اجتماعی در این راهپیمایی در حوزه‌های فضاسازی، فرهنگی، خدمات شهری و… مشارکت خواهد داشت.

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: این راهپیمایی امروز ساعت ۱۶:۳۰ به‌صورت مشترک از سطح مساجد استان قم به سمت بلوار پیامبر اعظم(ص) و آغاز حرکت مشترک خودرویی از بلوار پیامبر اعظم(ص) میــدان ســـلام رأس ساعت ۱۷به سمت بهشت معصومه(س) گلزار شهــدای مدافـــع حــــــرم آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه فضاسازی شهری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و اقدامات فرهنگی نیز توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم انجام خواهد شد، افزود: سازمان آرامستان های شهرداری نیز آماده‌سازی قبور شهدا، تهیه گل و گلاب، آماده‌سازی بوستان و برپایی ایستگاه صلواتی را بر عهده دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights