×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خانه فرهنگ و هنر ملل میزبان هفته‌های فرهنگی کشورهای مختلف می‌شود

امیرعلی عموزاده عصر امروز در حاشیه افتتاح خانه فرهنگ و هنر ملل و همچنین آغاز به کار هفته فرهنگ و هنر استان قم در دیدار با استاندار قم، اظهار کرد: خانه فهم با هدف میزبانی فرهنگی از مخاطبان بین‌المللی برپا شده و قرار است در این خانه فرهنگ و هنر ایرانی معرفی و در صورت علاقه‌مندی مخاطبان به آن‌ها آموزش داده شود.

وی اضافه کرد: کلاس‌های آموزشی انجمن‌ها و برخی از برنامه‌های انجمن‌ها را نیز در خانه فرهنگ و هنر ملل برای مخاطبان بین‌المللی دنبال خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: آداب، رسوم، فرهنگ و موسیقی اقوام مختلف در خانه فرهنگ و هنر ملل ترویج و هفته‌های فرهنگی و هنری دیگر کشورها از جمله لبنان و هند نیز در خانه فرهنگ و هنر ملل دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی گسترده در میان اتباع استان قم به ویژه طلاب خارجی انجام می‌شود تا خانه فرهنگ و هنر ملل مورد استقبال قرار گیرد و در این راستا هماهنگی‌هایی با جامعه المصطفی العالمیه و جامعه الزهرا انجام شده است، هر چند این دو مجموعه اهتمام ویژه به برپایی خانه فرهنگ و هنر ملل داشته‌اند و تفاهم‌نامه‌ای نیز با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا کرده‌اند.

عموزاده تصریح کرد: اگر کسی از خارج کشور به ایران بیاید در خانه فرهنگ و هنر ملل می‌تواند به خوبی با ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان قم و ایران آشنا شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights