×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
ذهنیت برخی افراد مانع تأسیس حوزه مقاومت بسیج خواهران در مساجد قم است

سردار مهدی کبیری پور در نشست خبری که به مناسبت هفت بسیج در ساختمان هنر و رسانه، ظهر امروز برگزار شد با اشاره به حضور ۳۶۰ هزار بسیجی در استان قم اظهار کرد: بیش از ۴۵ درصد بسیجیان قمی از بانوان هستند.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج در سال جاری با نام «بسیج خدمت گذار ملت ایران» خاطر نشان کرد: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان الی ۵ آذر ادامه دارد که در همین راستا برنامه‌های متنوعی همچون، همایش بزرگ مربیان طرح صالحین و طرح شهید بهنمام محمدی با همکاری آموزش و پرورش در اردوگاه این نهاد برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی بسیج، برگزاری نشست‌های سیاسی و کرسی آزاد اندیشی، پویش سراسری حفظ سوره اعلی و همچنین افتتاحیه اعزام دانش آموی راهیان نور از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

کبیری پور با تأکید بر اجرای اردوهای جهادی در هفته بسیج افزود: گروه های جهادی پزشکی تحت رهبری تیم‌های شهید با استقرار در بقاع متبرکه و محلات کم برخوردار قم به ارئه خدمات خواند پرداخت و در همین راستا اردوی جهادی خدمت مومنانه توسط بسیج اصناف در امامزاده سید معصوم در خصوص تعمیر لوازم خانگی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تجمع اقتدار بسیجیان در مصلی بزرگ قم همزمان با ۵ آذرماه گفت: این برنامه یکی از کارهای محوری بسیج در راستای پاسخ به حوادث و اغتشاشات اخیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights