×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری همایش تخصصی کشاورزی در راستای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و طرح امنیت غذایی

 

حسین زند مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم در حاشیه همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی که ۲۲ مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه در سال مهار تورم و رشد تولید قرار داریم، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های کلان کشور در حوزه امنیت غذایی و حمایت همه جانبه و هدفمند از تولیدکنندگان داخلی کودهای شیمیایی کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه و همچنین حمایت از کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی امروز میزبان برگزاری همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد کودی قم هستیم.

زند با بیان اینکه ۲۱ کارگزار شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان قم فعالیت می‌کنند، یادآور شد: تعداد ۱۴ تولید کننده برتر از سراسر کشور و چهار شرکت دانش بنیان در زمینه تولید کودهای کشاورزی در این همایش حضور دارند و بیش از ۲۰۰ نوع از محصولات جدید، با کیفیت و مطابق با استانداردها را به نمایش گذاشتند.

وی تقویت و حمایت از تولید کنندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان، افزایش دانش فنی کشاورزان و کارشناسان بخش کشاورزی و آشنایی آن‌ها با جدیدترین محصولات کودهای کشاورزی تولید داخلی، پیشبرد اهداف طرح خودکفایی کودهای کشاورزی، بهبود تغذیه گیاهی در راستای تامین امنیت غذایی را از جمله اهداف این همایش معرفی کرد.

زند تاکید کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در کنار تامین و تدارک کودهای سه گانه ازته، فسفاته و پتاسه یارانه‌ای در سراسر کشور، سعی دارد با انعقاد تفاهم نامه با تولیدکنندگان داخلی کودهای کشاورزی یک سبد کودی کامل را از طریق شبکه رسمی توزیع خود در سراسر کشور با بیش از ۳۵۰۰ کارگزار و با هدف بهبود تغذیه گیاهی و افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی در دسترس کشاورزان قرار دهد.

همچنین محمد مهدی سعیدی مدیر بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور نیز عنوان کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور در راستای طرح خودکفایی کودهای کشاورزی و طرح امنیت غذایی اقدام به برگزاری همایش‌های یک روزه در استان‌های سراسر کشور کرده است.

وی با بیان اینکه همایشی که در استان قم برگزار شد ، بیستمین همایش از سری همایش‌های برنامه‌ریزی شده در سال ۱۴۰۲ است، اظهار کرد: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، با داشتن بیش از ۳۵۰۰ کارگزار فعال در سراسرکشور، بزرگترین شبکه توزیع نهاده‌های کشاورزی به ویژه کودهای کشاورزی را دارد.

سعیدی عنوان کرد: تولید کنندگان می‌توانند با مراجعه به مدیریت بازرگانی داخلی شرکت، اقدام به عقد تفاهم نامه کنند و از این شبکه گسترده جهت توزیع محصولاتشان بهره‌مند شوند از طرفی کشاورزان می‌توانند کودهای استاندارد و با کیفیت را از طریق شرکت‌های مورد تائید بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنند.

وی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با ۷۸ شرکت تولید کننده در سراسر کشور با بیش از هزار قلم کودی تفاهم‌نامه دارد و این تولیدکنندگان با استفاده از شبکه توزیع این شرکت محصولاتشان را به کشاورزان ارائ

ه می‌کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights