×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار سردار‌ موحد با خانواده شهیدان میرقیصری

همزمان با دهه امامت و ولایت و در آستانه شب عید غدیر خم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام، محسن موحدی رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه شماری از مسوولان با خانواده شهیدان میرقیصری دیدار و عید بزرگ امامت و ولایت را بر آنها تبریک گفتند.

سردار محمدرضا موحد در بخشی از این دیدار، با تبریک فرارسیدن عید بزرگ امامت و ولایت، بیان کرد: برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم برکات زیادی داشت که یکی از مهمترین آنها تجدید دیدار با عموم خانواده شهدا و توجه بیشتر به شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قم بود.

وی خاطرنشان کرد: تولید ۶۰ مستند از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس از آثار و برکات مهم دومین کنگره ملی شهدای استان قم بود، با برنامه‌ریزی های انجام شده هر سال چند مستند فاخر در این زمینه تولید خواهد شد.

سردار موحد با اشاره به تاکید همیشگی مقام معظم رهبری نسبت به زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتقال پیام شهدا با زبان هنر، تصریح کرد: بر همین اساس برنامه های سومین کنگره ملی شهدای استان قم آغاز شده است.

محسن موحدی رییس کنگره ملی شهدای استان قم نیز در ادامه به بیان خاطراتی از دلاوری و رشادت‌های شهیدان میرقیصری در طول دوران دفاع مقدس پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights