×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خبری خوش بعداز وقفه‌ای چندساله؛ آغاز عملیات عمرانی پیست دوچرخه‌سواری قم

حسین شعبان زاده در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اظهار داشت: هوشمند سازی تقاطع‌ها یکی از برنامه‌های مهم سازمان بوده که نخستین تقاطع در میدان قلم هوشمند سازی شده است.

وی تقاطع قلم را مجهز به سنسورهای نوری دانست و ابراز کرد: این تقاطع برای عبور خودروهای امدادی نیز اولویت قائل شده و هوشمند است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم اجرای خط‌کشی عابران پیاده و طولی معابر را مطرح کرد و افزود: این خط‌کشی‌ها در چند نوبت در طول سال اجرا می‌شود و از پروژه‌های دائمی سازمان است.

وی از نصب پایه‌های دکوراتیو در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: پایه‌های دکوراتیو جدید طراحی‌شده که به‌زودی در تمام شهر نصب می‌شود و تا پایان سال در نقاط پرتردد رک‌های موتورسیکلت و سایبان نیز نصب می‌شود.

شعبان زاده تأمین پارکینگ را به‌عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری یادآور شد و گفت: لکه‌های مشخص‌شده تا پایان سال به‌صورت موقت به‌عنوان پارکینگ عمومی مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه به ساخت پیست دوچرخه‌سواری اشاره و تصریح کرد: این پیست به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر و عرض ۱۰۰ متر طراحی‌شده که متأسفانه چند سال به علت مشکلاتی اجرای آن به تعویق افتاد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز عملیات عمرانی پیست دوچرخه‌سواری خبر داد و افزود: عملیات عمرانی فاز نخست آن به مساحت ۹۰۰ متر آغازشده و به‌زودی آسفالت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights