×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم بررسی دوباره نرخ تاکسی‌ها در سال جاری/اقدامات شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی ترافیکی قابل‌تقدیر است

محسن محرری در بازدید اعضای کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های حوزه ترافیک در سطح شهر اظهار داشت: نظارت یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای شورای اسلامی شهر بوده و بخشی از این نظارت، نظارت میدانی است.

وی اهتمام مدیریت شهر را در اجرای بهینه پروژه‌ها موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: طبیعتاً باید خدماتی که به مردم ارائه می‌شود روزبه‌روز بهتر، بهینه‌تر و مناسب با شرایط جامعه باشد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم سپس توجه به هوشمند سازی را در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک مهم خواند و تصریح کرد: در حوزه اتوبوسرانی و تاکسیرانی شاهد راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند و ارتباط مستقیم با خدمات گیرندگان هستیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل خاطرنشان کرد: یکی از تأکیدات اعضای شورا، حذف پرداخت‌های نقدی در ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی است که امیدواریم تا پایان سال تمام اتوبوس‌ها به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند و در کنار دستگاه پرداخت الکترونیکی به ۲۵ درصدی که می‌خواهند نقدی پرداخت کنند خدمات ارائه شود.

محرری راه‌اندازی سامانه “رسا” را موردتوجه قرارداد و گفت: هوشمند سازی و ارائه خدمات تاکسی‌های بی‌سیم در اپلیکیشن یکی دیگر از اقدامات خوبی است که در حوزه حمل‌ونقل عمومی انجام‌شده و به‌زودی نسبت تغییر نرخ‌های تاکسی برای رفع دغدغدهای این قشر از جامعه اقداماتی انجام خواهیم داد.

وی در پایان تاکید کرد: تمام دغدغه‌های رانندگان امروز شنیده شده و به‌زودی در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک بررسی می‌شود و از شهرداری می‌خواهیم لایحه تغییر نرخ کرایه تاکسی‌ها را برای بررسی به شورا تقدیم کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights