×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
توزیع بسته‌های گوشت‌ گرم

 

 

اعظم ربانی مسئول جذب مشارکت‌های مردمیِ گروه جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام دهه‌ی ولایت و امامت و عید سعید قربان، ده‌ها بسته گوشت گَرم، توسط بخش خواهرانِ این گروه جهادی آماده و تقدیم خانواده‌های نیازمندِ تحت پوشش شد.

 

وی این مرحله را سومین مرحله از قربانی و توزیع بسته‌های گوشت گرم گوسفندی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: با مشارکت نیکوکاران و خیّرین همیشه همراه، در طول سال، قربانی‌های متعدّدی به نیّت سلامتی و فرج حضرت مهدی ارواحنافداه، سلامتی و عزّت رهبر بزرگوار انقلاب، برآورده شدن حاجات و شفای مریضان انجام می‌شود و مشارکت‌های مردمی، نوعا به همین نیّات است.

 

مسئول بخش خواهران گروه جهادی شهید محمد رضا شفیعی، نشاندن گل لبخند بر لبانِ نیازمندان واقعی را هدف اصلیِ این گروه برای انجام فعالیت‌ها دانست و افزود: مخاطبان ما در توزیع بسته‌های پروتئینی و معیشتی، خانواده‌های نیازمندِ آبرومند، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای فرزندان معلول و … می‌باشند.

 

وی افزود: الصاق تصویر امام راحل و مقام معظم رهبری در کنار عکسی از شهید محمد رضا شفیعی بر روی بسته‌ها، یک اقدام ثابت و فرهنگی از خادمان مردم در گروه جهادی است و تاکنون بازخوردهای مثبت و بسیار خوبِ مردمی، از آن دریافت شده است.

 

گفتنی است گروه‌ جهادی و خیریه شهید محمد رضا شفیعی، از جمله تشکّل‌های فعّالِ زیر مجموعه‌ی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و بسیج سازندگی استان قم می‌باشد که عملیات‌های فرهنگی – تبلیغی – اجتماعی آن در طول سال، در مناطق مختلف شهر مقدس قم، در حال جریان است.

 

انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights