×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در قم/ مرکز «خلاقیت و بازی» راه‌اندازی می‌شود

محمد غفاری ظهر چهارشنبه ۱۲ مهرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع)، به تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک در قم با شعار «کودکی بیشتر، زندگی بهتر» پرداخت و اظهار کرد: هفته ملی کودک در این سال‌ها پررنگ برگزار شده و امسال نیز رونق بیشتری خواهد یافت.

 

وی تصریح کرد: امسال در راستای عدالت فرهنگی به مناطق روستایی و شهرستان ها نیز به صورت ویژه می‌پردازیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با بیان اینکه برنامه‌های هفته ملی کودک در قم از ساعت ۱۰صبح روز شنبه ۱۵ مهر ماه در بوستان مهدی آغاز می‌شود، افزود: کارگاه‌های متنوعی برای کودکان در این برنامه تدارک دیده شده و آثار برگزیده اعضای کانون در رشته‌های سفال‌گری، نقاشی و خوشنویسی در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

غفاری افزود: همچنین در همین روز که مقارن با روز روستایی و عشایر است، مربیان کانون راهی قمرود خواهند شد و برای دانش‌آموزان مدرسه کوه سفید برنامه اجرا خواهند کرد.

 

وی همچنین از برپایی نمایشگاه نقاشی اعضای کودک و نوجوان کانون در نگارخانه شهید آوینی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از روز یکشنبه ۱۶ مهرماه به مدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های «مشاوره کودک و نوجوان» و «فرزندآوری و اصول تربیت کودکان» برای خانواده‌ها از دیگر برنامه‌های جانبی هفته کودک است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تصریح کرد: همچنین واحد سیار کانون در روز دوشنبه مهمان کودکان شهرستان جعفریه خواهد شد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در خدمت دانش‌آموزان مدارس قنوات خواهد بود.

 

غفاری از برگزاری اجتماع کودکان مهدوی همزمان با روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه خبر داد و گفت: در این مراسم پیاده‌روی کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی را از ساعت ۱۶ عصر در عمود ۷۰ تا ۱۰۰ خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: در روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه نیز کارگاه‌های ادبی، فرهنگی و هنری با موضوع کودک و محیط زیست در مرکز شماره ۸ واقع در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همچنین از تدارک ویژه‌برنامه شادپیمایی عروسک‌ها در عصر روز پنجشنبه ۲۰ مهر بوستان علوی خبر داد و گفت: این مراسم با حضور کودکان و نوجوانان در مقابل شهربازی بوستان علوی برگزار خواهد شد.

 

غفاری تصریح کرد: در روز جمعه ۲۱ مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ ظهر نیز مسابقه علمی در بخش‌های ربات‌های جنگجو، شطرنج، چرتکه و روبیک با حضور کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 

غفاری با بیان اینکه مرکز خلاقیت و بازی در مجتمع پردیسان راه‌اندازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: متأسفانه کانون در بحث صدور مجوز خانه‌های بازی و اتاق‌های فرار هیچ نقشی ندارد و نظارتی نیز از سوی کانون بر این مراکز صورت نمی‌گیرد، در حالی که باید یکی از اضلاع صدور مجوز این‌گونه مراکز، کانون باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights