×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه‌ریزی برای تولید پوشاک ایرانی اسلامی در اولویت‌ های صنعت قم قرار گیرد

سیدمحمدتقی شاهچراغی ️استاندار قم امروز همزمان با آغاز دهه تولید و تجارت از اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت استان قم بازدید به‌عمل آورد.

حضور در محل میز خدمت و پاسخگویی، معاونت‌های اداره‌کل، دبیرخانه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان و اداره طرح و برنامه و نشست صمیمی با شورای مدیران اداره کل جمله برنامه‌های بازدید استاندار قم بود.

شاهچراغی در در نشست مدیران اداره کل با اشاره به برنامه ریزی دقیق و هماهنگی در ایجاد بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: احیای واحدهای نیمه راکد و توسعه واحد‌های موجود در اولویت طرح های صنعتی به لحاظ تجربه و بازارشناسی قرار گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: ظرفیت‌سنجی و راه‌اندازی بنگاه‌های اقتصادی مستلزم پیش بینی زیرساخت این بنگاه‌هاست. باتوجه به موضوع مهم تولید پوشاک ایرانی اسلامی برنامه‌ریزی برای تولید این قبیل پوشاک در اولویت های این اداره‌کل قرار گیرد.

وی در پایان گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع به مردم در ادارات به‌صورت جدی مورد تاکید بخش‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

لازم به ذکر‌ است استاندار در مدت حضور خود در اداره کل صمت با تعدادی از مراجعه کنندگان به اداره کل گفتگو کردند و علت حضور و مشکلات آنها را جویا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights