×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 
محمد رضا بهرامی گفت: در پی بارشهای سیل آسای شب گذشته در بخش مرکزی ، روستای جعفرآباد قم از ساعت ۲۳/۳۰ ده تیم ۳ نفره عملیاتی به این بخش اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در ابتدا با توجه به ارزیابی اولیه تیم واکنش سریع هلال احمر قم و همکاری پلیس راهور و راهداری و نیروهای مردمی اقدام به مسدود کردن اتوبان قم به گرمسار نمودیم که منجر به نجات نزدیک به ۵۰۰ خودرو در مسیر سیل شد .
بهرامی با اشاره به اینکه در این عملیات که از ساعت ۲۳/۳۰ شب گذشته آغاز گردیده به ۱۴۹ نفر در پایگاه امداد جاده ای گرمسار ، مسجد و مدرسه روستای اطراف جعفر آباد اسکان اضطرای داده شد ، اظهار نمود: در این امدارسانی ۸ خودرو عملیاتی ، ۵ دستگاه موتور آب و ۲ ست نجات بکارگیری شده و همچنین ۲۰ دستگاه چادر امدادی ، ۳۰۰ پتو و ۲۷۰ بسته غذایی به منطقه عملیاتی ارسال شد
ایشان در پایان خاطر نشان کرد : تخریب دیوار های منزل و آبگرفتی چندین خانه و مسدود شدن راه اصلی ورود به روستا ، بخشی از خساراتی بود که در حادثه آبگرفتی روستای جعفرآباد بخش مرکزی رخ داد.
در پایان بهرامی توصیه کرد : مردم عزیزمان ضمن حفظ خونسردی ، توصیه هایی که از طریق ارگانهای امدادی و رسانه ها اطلاع رسانی میگردد را جدی گرفته و به آنها عمل نمایند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights