×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
نیازهای حوزه بهداشت و درمان برای سفر دوم رئیس‌جمهور به قم احصا شود/آمادگی ورود دولت برای حل مسائل مردم/تلاش‌های شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمان قم در ایام کرونا باعث افتخار است

سید  محمدتقی شاهچراغی امروز در مراسم بزرگداشت روز پزشک که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با عرض تبریک روز پزشک به کادر درمان و جامعه پزشکی استان قم گفت: حضور در این جلسه از باب عرض احترام و خسته نباشید به جامعه درمان و پزشکی استان قم است و ما سپاسگزار تلاش‌های صادقانه و خالصانه این عزیزان هستیم.

وی به تلاش‌های بی‌وقفه کادر درمان استان قم به‌ویژه در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اشاره و افزود: آن چیزی که در این مدت با کمک مردم درخشش داشت و باعث افتخار بود، پیگیری‌ها و تلاش‌های جدی و شبانه‌روزی کادر درمان، پزشکان، پرستاران و سایر نیروهای بخش درمانی بود؛ همچنین با توجه به اینکه شهر قم کانون توجه آزادگان جهان بوده و نیز ظرفیت بسیار خوبی که از نظر نیروی انسانی کادر درمان در استان قم داریم، این زحمات جای تقدیر و سپاس ویژه دارد.

استاندار قم با بیان اینکه در این دولت در بخش‌های مختلف به‌ویژه در بخش درمان و پزشکی شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم و علیرغم اینکه نیازمندی‌های فراوانی در این بخش داریم کارهای بسیار خوبی صورت گرفته است، گفت: در بخش‌های مختلفی نظیر توسعه بخش‌های درمانی، اضافه کردن تخت‌های بیمارستانی به‌ویژه در بخش‌های تخصصی کارهای خوبی صورت گرفته است، اما همچنان نیاز به همکاری بیشتر در جهت حل مشکلات است.

نماینده عالی دولت در استان قم تصریح کرد: سفر اول رئیس‌جمهور به قم در شرایط خاصی برگزار شد و دستاوردهای بسیار خوبی نیز برای استان داشت و باید گفت همه مصوبات و پروژه‌های سفر در حال اجرا است، اما همچنان کارهای بر زمین‌مانده نیز وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه سفر دوم ریاست جمهوری به استان قم در حال برنامه‌ریزی است عنوان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم می‌بایست با نگاه ویژه به حوزه درمان و بهداشت، نیازهای این بخش را دسته‌بندی کنند و آن بخشی از نیازها که به ورود دولت احتیاج دارد، برای ارائه به هیئت دولت آماده شود.

شاهچراغی یادآور شد: دولت اصرار بر انجام تعهدات خود دارد و خوشبختانه دولت در امر اعتبارات سال‌های ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ به تعهدات خود عمل کرده و عمده اعتبارات اختصاص‌یافته و امید است تا پایان ۱۴۰۱ دولت به تمام تعهدات ریالی خود در قبال استان عمل کند که این اتفاق بزرگی در امر تخصیص اعتبارات است.

استاندار قم در انتهای سخنان خود افزود: امیدوار هستیم که به تعهدات خود در قبال جامعه پزشکی که وظیفه بسیار مهمی در قبال سلامت جامعه دارد، بتوانیم عمل کنیم و شاهد پیشرفت و رشد روزافزون این بخش از جامعه باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights