×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برپایی نمایشگاه عکس تئاتر قم در تالار فرهنگ و هنر

نمایشگاه عکس تئاتر قم در حاشیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان در تالار فرهنگ و هنر برپا شد.

 

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، محمد کاظم رضوانی معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، طباطبایی‌نسب رئیس اداره فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری قم، مرتضی عقیقی مدیر انجمن هنرهای نمایشی قم، علی فرحناک پیشکسوت تئاتر، علی سلطانی عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی قم و جمعی از عکاسان و علاقه‌مندان حضور داشتند.

 

صدیقه مشایخی دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره استانی تئاتر قم در این دوره در سه بخش نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی و عکس تئاتر برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: بعد از اعلام فراخوان مسابقه عکس تئاتر، ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در نهایت با نظر اعضای هیئت داوران متشکل از آقایان رضا جاویدی، امیر حسامی‌نژاد و بهمن عزیزی، ۲۴ اثر به بخش نمایشگاه راه یافت.

 

دبیر بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم افزود: در این نمایشگاه عکس‌هایی از هانی احمدزاده، محمدرضا سبحانی، زهرا ملا، فاطمه عرب‌پور، محمدرضا پیمان، مجتبی کرمعلی، محسن عسگریان، معین رستمی، فرسیما فرحناک و سارا محمدحسینی به نمایش گذاشته شده است.

 

مشایخی تصریح کرد: عکس‌های این نمایشگاه منتخبی از تصاویر تئاترهای اجرا شده از سال ۱۳۹۶ تا سال جاری است و از برگزیدگان در مراسم اختتامیه جشنواره تجلیل خواهد شد.

 

وی افزود: نمایشگاه عکس تئاتر از ۲۴ تا ۲۷ آبان‌ماه در تالار فرهنگ و هنر پذیرای علاقه‌مندان است.

 

بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم در روزهای ۲۴ تا ۲۷ آبان‌ماه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری قم و انجمن هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights