×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰ پروژه آبرسانی با اعتباری افزون بر ۴۷۵ میلیارد ریال در قم به بهره‌برداری می‌رسد

مهندس حسن بختیاری با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای تبیین بخشی از تلاش‌های نظام در خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در راستای آبرسانی به مناطق استان اظهار داشت: با وجود کمبود در استان به ویژه در ماه‌های اخیر تمام سعی خود را با اقدامات فنی و مهندسی به کار بستیم تا با کمترین مشکل در زمینه آبرسانی به مردم شریف استان مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه به تشریح برخی از پروژه‌های آبرسانی شهری قابل بهره‌برداری در هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح و رفع نشتی سربندهای خط  انتقال ۱۵ خرداد، جا به جایی و حفر دو چاه جدید، جا به جایی و حفر یک چاه جدید در داخل شهر و بهسازی ۴ حلقه چاه قدیمی از جمله این پروژه‌ها است.

وی تعویض شیرآلات خط انتقال، احداث مترمکعبی مخزن  ۵۰۰ و کیلومتر خط انتقال  شهر دستجرد و اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی شهرهای قنوات، جعفریه، سلفچگان و کهک را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت برشمرد و یادآور شد: طرح اصلاح شبکه آبرسانی شهر کهک در راستای کاهش هدر رفت آب از دیگر پروژه‌های مؤثر بوده به اجرا رسیده است.

بختیاری در ادامه به پروژه‌های آبرسانی روستایی قابل افتتاح در هفته دولت اشاره و خط انتقال مجتمع قمرود، مخزن ۱۰۰۰ مترمکعبی قمرود و خط انتقال روستای تیره را از جمله این پروژه‌ها اعلام کرد.

وی اصلاح شبکه آبرسانی روستای خرم‌آباد، لایروبی قنات روستای فردو، بهسازی لایروبی چشمه روستای چشمه شور، اصلاح خط انتقال روستای ابرجس و اصلاح شبکه روستاهای فاقد دهیاری بخش خلجستان، جعفرآباد و سفلچگان را از دیگر پروژه‌هایی برشمرد که در ماه‌های اخیر به انجام رسیده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان گفت: در مجموع ۲۰ طرح و پروژه آبرسانی در بخش‌های شهری و روستایی با اعتباری بالغ‌بر ۴۷۵ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights