×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
غزه مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان ایستاده است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در شب چهارم نمایشگاه «روایت پیشرفت» که در قم برپا شده است، اظهار کرد: خدارا شاکریم که به ما درک نظام اسلامی را عطا فرمود و ما را در برهه‌ای از تاریخ آفرید تا شاهد قدرتی کم نظیر در دنیا باشیم.

 

وی افزود: حرکت انقلاب اسلامی در غزه مقاوم از یک منطقه کوچک یک ابرقدرت ساخته است، نواری که مساحت آن کمتر از ۳۰۰ کیلومتر است مقابل تمام ابرقدرت‌های جهان ایستاده است.

 

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: قدرتی که امروز در غزه نمایان شده بخشی از شعاع نور جمهوری اسلامی است که در آن منطقه منتشر شده است.

 

وی اشاره کرد: اگر دل‌ها خدایی باشد و انسان دل خود را به خدا گره بزند، اقدامات پر برکت صورت می‌گیرد، اینکه می‌بینید اقداماتی در دولت سیزدهم انجام شده که سابقه آن‌ها به دهه‌ها قبل بر می‌گردد نتیجه همراه بودن دل انسان با خداست که اخلاص ایجاد می‌کند.

 

حاج ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم از همان ابتدا مسئله‌ رسیدگی و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در کشور بود.

 

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در پایان گفت: حضرت آیت‌الله رئیسی در جلسات مختلف به استانداران گفته‌اند که مهم نیست کار به نام چه کسی تمام شود بلکه مهم این است که پروژه‌های نیمه تمام در سراسر کشور باید به اتمام و به بهره‌برداری برسد.

 

پایان پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights