×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخورد قانونی با مشاغل مزاحم در شهر قم

علیرضا اقبالیان در گفت و گویی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده معضل مشاغل مزاحم در منطقه به‌طورکلی در حال ساماندهی و رفع است.

وی درباره اقدامات انجام شده در راستای رفع مشاغل مزاحم در سطح منطقه چهار شهرداری قم، افزود: ارائه اخطار، رفع مزاحمت و درنهایت انتقال و تعطیلی واحدها و مشاغل مزاحمی که آلودگی صوتی، بهداشتی و محیط زیستی ایجاد کرده‌اند، ازجمله اهم اقدامات در این زمینه در سطح منطقه محسوب می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم خاطرنشان کرد: تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری، بازدیدهای میدانی، گزارش مسئولان مربوطه و همچنین شکایات مردمی به‌عنوان منبع اطلاعاتی رسیدگی به این معضل است که بیشترین تعداد آن در بلوارهای جمهوری و غدیر همچنین خیابان‌های دانیال، صفاشهر، رسالت و قائم است.

اقبالیان با بیان اینکه پاسخ‌گویی به درخواست و شکایت‌های واصله از سوی شهروندان با عنایت به اهمیت ساماندهی و رفع مزاحمت واحدهای صنفی و رفع مزاحمت مشاغل صورت می‌گیرد، تصریح کرد: اگر مزاحمت‌هایی ازلحاظ صدا، دود یا از منظر بهداشتی در کنار بافت‌های مسکونی قرار گیرد و موجب رنجش خاطر و آسایش شهروندان شود این کمیسیون با همکاری واحد سد معبر شهرداری در ابتدای امر اقدام به تذکر لسانی و پس‌ازآن در دو مرحله با صدور اخطار به رفع آلودگی‌های صوتی، بهداشتی، زیست‌محیطی اقدام می‌کند و در صورت استنکاف موردی پرونده به کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این منطقه بافت مسکونی متراکمی دارد، رسیدگی به شکایات مردمی درباره مزاحمت‌های شغلی با حساسیت و دقت بالایی انجام می‌گیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع معضل مشاغل مزاحم در کمیسیون بند ۲۰ از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۳۰۰ مورد اخطاریه، ۳۰ مورد تشکیل پرونده و ۱۲۰ مورد منصوبات، بنرهای تبلیغاتی و تجهیزات جمع‌آوری و انتقال به محل مجاز در راستای تحقق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به انجام رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights