×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مقاومت فلسطین در راستای اهداف قرآنی

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ »

«وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْیَهِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْکَ نَصِیرًا»

آیه۷۵ سوره نساء

باید بگوییم، چرا باید کشورهایی که دارای قدرت و همه امکانات هستند باید اجازه دهند اسرائیل با آن عدۀ کم بیاید و به آنها اینطور حکمفرمایی کند؟ چرا باید اینطور باشد؟ جز این است که ملت‌های آزاده و مسلمان از هم جدا هستند، بیش از یک میلیارد جمعیت مسلمین با همه تجهیزاتی که دارند نشسته اند و اسرائیل آن جنایات را به مردم فلسطین و لبنان روا می دارد.

🔹مظلومیّت ملّت فلسطین فقط از سوی صهیونیست‌ها نیست؛ کسانی که چشمهایشان را بسته اند و دست روی دست گذاشتند و این مظلومیّت را با بی‌تفاوتی و خونسردی تماشا می کنند قطعا در مظلومیت و ظلم مردم فلسطین شریکند؛ آن کسانی که به نام مردم فلسطین حرف می زنند امّا عملاً هیچ کاری برای مردم فلسطین انجام نمی دهند هم در این مظلومیت شریکند؛ آن کسانی که نسبت به آرمان فلسطین خیانت کردند، مثل بانیان کمپ‌دیوید و سردمداران رژیم مصر، عربستان و دیگر کشورهای مسلمان در این مظلومیت شریکند، آن کسانی که با آنها سازش کردند، مثل بسیاری از سردمداران کشورهای مرتجع منطقه، و آن کسانی که آمادگی خودشان را برای ارتباط با خائنان به آرمان فلسطین اعلان کرده‌اند در این مظلومیت شریکند، اینها به نظر ما دشمنان فلسطین و خائنان به آرمان ملّت فلسطین و لبنان هستند و در این ظلم بزرگ شریکند.

🔹به فرموده امام رضوان الله تعالی علیه؛ ما به عنوان دولت و ملّت جمهوری اسلامی ایران از دو نظر برای مسئله‌ی فلسطین اهمّیّت قائل هستیم: اوّلاً تکلیف اسلامی ما است که سرزمین متعلّق به مسلمانان چون در اختیار کفّار و مخالفان و معاندان به غصب و زور قرار گرفته، آن سرزمین را باید استنقاذ کنیم. ثانیاً از باب اینکه یک ملّتی مظلومند و ندای «یا للمسلمین» بلند کرده‌اند و از مسلمان ها استمداد کرده‌اند.

🔹اینجانب به روح بلند همه شهدای اسلام و مقاومت درود می فرستم و با آرزوی موفقیت و پیروزی رزمندگان غیور جبهه مقاومت و فلسطین در رهاسازی سرزمین‌های اشغالی از جور و ستم و آزادی قدس شریف، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم و بی گناه غزه را توسط این رژیم منحوس قویا محکوم می نمایم و از آحاد مردم مسلمان و آزادیخواه و ظلم ستیز ایران اسلامی مخصوصا مردم با بصیرت استان قم، شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برای حضور همیشگی در حمایت، یاری و همچنین دعا برای مردم فلسطین و لبنان را تقاضامندم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights