×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه‌های حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت ایام معصومیه تشریح شد

حجت‌الاسلام سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های ایام معصومیه اظهار داشت:‌ شعار محوری برنامه‌های ایام معصومیه امسال “در پناه اخت الرضا اسوه عفاف و جهاد تبیین” برگرفته از نصوص زیارات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه عفاف و جهاد تبیین است.

 

وی گفت:‌ فردا ۲۳ ربیع الاول مصادف با ۱۷ مهرماه امسال سالروز ورود حضرت به شهر قم است و از این روز برنامه‌های شاد و مفرح برای زائران حرم مطهر تا هشتم ربیع الثانی مصادف با دوم آبان سالروز ولادت امام‌حسن عسکری(ع) برگزار خواهد شد.

 

رئیس ستاد آیین های فاطمی آستان حضرت معصومه(س) گفت:‌ برنامه‌هایی برای زائران غیرایرانی در شب و سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم برگزار می‌شود و برنامه مکتب بانوی تمدن ساز در قالب روایتگری از موزه فاطمی از آن جمله است.

 

وی ابراز داشت: چهارم تا ششم آبان نیز برنامه‌های رحلت حضرت معصومه(س) را برگزار می‌کنیم و درایام اقامه عزا برای محبان و شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فضای مناسبی برای برنامه‌ها در حرم مطهر ایجاد می‌شود.

 

وی با اشاره به اجتماع حافظان قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) در ایام معصومیه گفت: نوجوانان و جوانان بسیاری در مرکز قرآن و حدیث حرم موفق به حفظ کل قرآن شدند و قریب به ۸۵۰ نفر حافظ کل قرآن شده اند و اجتماعی با حضور این افراد برای تکریم قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

ایام معصومیه از ۱۷ مهر سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم آغاز و در چهارم آبان همزمان با رحلت آن حضرت به پایان می‌رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights