×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
دوره اشنایی با مددکاری اجتماعی در مراکز خیریه و نیکوکاری در قم برگزار می شود

به گزارش قم گویا به نقل از پایگاه خبری سلام بازار حجت الاسلام والمسلمین دهقانی با اشاره به آغاز فعالیت موسسه علمی،فرهنگی و نیکوکاری بشری اظهارداشت:این موسسه در سال ۱۳۹۷ با هدف خدمت رسانی به نیازمندان و توسعه مبانی نظری کنشگری اجتماعی در قم راه اندازی شد.

وی در خصوص محور فعالیت این موسسه گفت: این موسسه در چندین محور از جمله محرومیت زدایی و چاپ و نشر کتاب با موضوعات مختلف از جمله خدمت رسانی به نیازمندان، مددکاری اجتماعی؛ همچنین برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی مددکاری اجتماعی در حال ارائه خدمت است.

مدیر موسسه علمی و فرهنگی  بشری در ادامه گفتگوی خود از برگزاری دوره آشنایی با مددکاری اجتماعی در مراکز خیریه و نیکوکاری به همت مرکز علمی_فرهنگی و نیکوکاری بشری با همکاری کمیته امداد استان قم خبر داد و افزود: این دوره ۱۸و۱۹مهرماه در شهر قم برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این دوره اساتید حوزوی و دانشگاهی از جمله آقایان  حجت الاسلام دکتر هادی، دکتر فخر روحانی، دکتر حسن خواه، و خانم دکتر غنایی،  پیرامون موضوعاتی مانند احکام فقهی کنشگری در مراکز نیکوکاری.جایگاه مددکاری اجتماعی در مراکز نیکوکاری به همراه معرفی الگوهای موفق. اصول برنامه ریزی و اقدام در مراکز نیکوکاری. اصول و فنون ارتباطات و بازاریابی اجتماعی تدریس خواهند داشت.

وی تصریح کرد. در پایان دوره به شرکت کنندگان، گواهینامه معتبر  داده خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights