×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پای وعده خود برای ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی هستیم

وحید وزیری راد با بیان اینکه خوشنامی ،کارنامه خوب ،برنامه خوب سه ضلع موفقیت تعاونی ها در نهضت ملی مسکن است، اظهار داشت: یکی از راه‌های مردمی سازی اقتصاد تقویت و گسترش تعاونی های موفق در حوزه ی ساخت مسکن است.

وی افزود: بحمدلله تعامل بسیار سازنده ی اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی سبب کاهش هزینه های ساخت مسکن و تسریع در خانه دارشدن مردم با نظارت‌های عملیاتی و میدانی شده است .

وزیری راد با تاکید بر اینکه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حمایت از تعاونی هایی که سابقه ی درخشانی در خانه دار کردن مردم دارند با پرداخت تسهیلات توانسته است کارنامه بسیار قابل قبولی ارائه نماید، بیان داشت: تمام تلاش ما پایین آوردن قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که واحدهای مسکونی را با کمترین قیمت بسازیم، گفت: عدد و رقم هایی که در این رابطه در فضای مجازی مطرح می شود مبنایی ندارد.

وزیری راد خاطر نشان کرد: از تمامی گروه‌های جهادی ، تعاونی های موفق ، تعاون گران دلسوز کمک خواهیم گرفت تا به هدف اصلی مان برسیم و اجازه سو استفاده مجدد به کسانی که کارنامه قابل قبولی نداشتند را نمی‌دهیم.

وی تصریح کرد: امروزه در سطح استان قم مسکن ملی عرصه خرج تجربه تعاونی هایی است که با افتخار تمام در خانه دارشدن مردم موفق بوده اند نه راه کسب ثروت و مال اندوزی افرادی که با نام تعاون باور عمومی مردم را خدشه دار نموده اند و از لحاظ کیفیت و کمیت کار مشکل آفرین بوده اند.

 

سلام و ارادت

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights