×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
معرفی برخی کاندیدای خانه مطبوعات / انتخاب تازه نفس های خوشنام و بازگشت برنامه های طلایی صنفی

هادی دریس یکی از فعالان رسانه ای قم است که در مطلب زیر به تحلیل یکی از لیستهای منتخب جهت آشنایی اصحاب رسانه با آنان پرداخته است:

با سلام و درود به محضر یکایک فعالان مطبوعاتی استان قم
هر چند بنا نداشتم در فرآیند انتخاب دوستان دیدگاهی را منتشر کنم ولی حیفم آمد که همه ی ظرفیت خانه مطبوعات آتی قم فدای بی برنامگی ، ناتوانی و کاغذبازی بوق ها شود.

هر چند انتخابات های صنفی همچون حلواشکری عقاب برای برخی شیرین است ولی مطالبه می کنیم که شما دوست عزیز که مسئولیت صنفی دارید یا داشته اید چه شخمی بر باغچه خشکیده ی مطبوعات زده اید که اشتهای حضور در این عرصه را خوش دیده اید؟

درختی که بارور است در یکسال به بار می نشیند و میوه می دهد و گرنه او نیز درختی بی ثمر است که شایستگی حضور در خانه مطبوعات را ندارد.

سلاطین سکون ، سکوت و بی تفاوت به مطالبات صنفی که نگویم که چرا لباس نو پوشیده اند و عزم خانه کرده اند؟

با همه ی این ویژگی ها حق انتخاب سرنوشت و سپردن کرسی های خانه ی مطبوعات با تصمیم جمعی رقم می خورد و با زور نمی توان روزهای طلایی خدمات صنف را پیشکش عزیزان کرد.

علی ای حال هادی دریس به عنوان کوچکترین عضو جامعه ی مطبوعاتی کشور با ملاحظه ی همه ی داوطلبان نیک و خوشنام الزاما افراد زیر را برای شکل گیری خانه ای آباد برای مطبوعات قم پیشنهاد می کند و متعهد می شود تمام توان و ظرفیت خود را برای رشد و پیشرفت برنامه های فرهنگی بکارگیرد.

و حال با ذکر دلیل خواهم نوشت که چرا باید به این فهرست رای داد ؛
در بخش مدیران مسئول:

خانم فاطمه سادات محمدی:
۱- فاطمه سادات محمدی با ۲۰ سال سابقه ی حرفه ای روزنامه نگاری و مدیریت رسانه با نامی نیک و عفیفانه همواره در بزنگاه های صنفی حاضر بوده است و از هیچ تلاشی برای استیفای حق و حقوق اهالی مطبوعات کوتاهی نکرده است و همه بانوان او را می شناسند ؛ او از عالم غیب رونمایی نشده است تا کسی با قلم و بیان او ناآشنا بوده باشد که تردید نداریم که بانوان فرهیخته ی مطبوعات قم او را با اشتیاق بر می گزینند.
او یک بانوی تازه نفس است.

 

۲- صادق چهرقانی:
صادق چهرقانی یکی از زبردست ترین ژورنالیست های حرفه ای و کم نظیر در میان خبرگزاری ها و رسانه های استان قم است که در اظهار نقد و دفاع صنفی همواره در صحنه بوده است و ابایی در دفاع از حقوق مطبوعات ندارد.
او نیز یک تازه نفس است.

 

بخش نمایندگی روزنامه های سراسری:
محمد توکلی
محمد توکلی بدون هیچ اغراقی نام او با خادمی زائران امام رئوف (علیه السلام) گره خورده است ، شهادت می دهم که برای راحتی زائر امام رضا علیه السلام کارگری بی مزد و منت کرد و همواره برای تدارک برنامه ی فرهنگی مشابه بنده را ترغیب و اعلام آمادگی کرده است.
او نیز یک تازه نفس است.

بخش نمایندگی خبرگزاری ها :
سیدمهدی حسینی:
سید مهدی حسینی از پیشکسوتان خوشنام و دلسوز مطبوعات می باشد که سالهاست که در دلسوزی از منافع و آلام مطبوعات سنگ صبور بوده است ؛ سیدمهدی حتی در دوران کرونا و ایام بیماری همکاران صنفی نفر اولی بوده است که بر بالین همکاران یا خانواده های محترم شان حاضر می شود و می دانم که رضایت ندارد محبت های مخفیانه ش در حق دوستان را بیش از این بازگو کنم.
او نیز به لطف خداوند همچنان تازه نفس است.

بخش خبرنگاران:
۱) روح الله کرمانی جمکرانی
استاد روح الله کرمانی جمکرانی با بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای روزنامه نگاری هم اینک پیشکسوتی پخته و آزمون پس داده ؛ درد نشریات را با عمق جان درک می کند و امیدواریم که صدای روزنامه های استان در خانه مطبوعات شوند.
۲) امیرعاطفی پور:
امیرعاطفی پور از خادمان گمنام در تهیه و توزیع سبد کالا برای خبرنگاران تعریف می کنم .
او با دسترسی ها و ظرفیت های بسیار خوبی که دارد به لطف خداوند می تواند نیاز خانه مطبوعات استان قم در امنیت غذایی و سبدهای معیشتی اهدایی را برنامه ریزی و تقدیم نماید.
او نیز یک تازه نفس است.
۳) احمد ظهرابی جمکرانی
استاد احمدظهرابی جمکرانی از صاحب نظران و مفاخر عکاسی کشور می باشد که برای اهالی شهر مقدس قم افتخاری است.
صراحت در بیان و مطالبه ی صنفی و ان شاء الله نماینده ای شایسته برای جامعه ی عکاس های خبری استان قم در خانه مطبوعات خواهند بود.
او نیز یک تازه نفس است.

بخش بازرسان:
۱) هادی چهرقانی
هادی چهرقانی جوان خوشنام ؛ مشفق و گشاده رو که همواره از گره گشایی مشکلات صنفی روی خوش نشان می دهد.
صبوری و حسن خلق و در عین حال صراحت در نظارت و بازرسی از ویژگی های او به ذهنم می رسد.
او نیز یک تازه نفس است
۲) مهدی جنتی
مهدی جنتی از مدیران سایت های خبری استان قم که بی پرده و بی تعارف در مقام مطالبه گری یا پرسشگری حاضر می شود و مطمئن هستم که او بنای بر روزه ی سکوت در برابر سستی ها نخواهد داشت.
او نیز یک تازه نفس است.

علی ای حال به حسن انتخاب شما دوست عزیز احترام می گذارم و به نیکی در خاطر دارید که اگر همین فهرست از آرمان های مطلوب شما اهالی مطبوعات فاصله بگیرد در کانون نقد صریح ما خواهند بود.

در پایان تاکید می کنم که مطبوعاتی واقعی گماشته هیچ کسی نیست تا به او اسکرین شات یا فیلم رای دهی تقدیم کند و اصولا این رویکرد معامله محور و بده بستانی از منزلت عزیزان به دور است.

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْراً
هادی دریس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights