×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رتبه نخست استان قم به شرکت آب و فاضلاب رسید

هجدهمین جشنواره شهید رجایی با ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه های اجرایی و اداری استان برگزار و در جلسه شورای برنامه‌ریزی از دستگاه‌های برتر در این جشنواره تجلیل شد.

 

بر اساس این گزارش شرکت آب و فاضلاب استان قم با کسب ۹۹۹ امتیاز در شاخص اختصاصی و ۹۶۴٫۴ امتیاز در شاخص عمومی و با امتیاز کل ۹۸۲٫۷ در مجموع شاخص‌ها بالاتر از تمام دستگاه‌ها و ادارات استان قرار گرفت.

 

بر همین اساس در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور دکتر آقامیری استاندار، حجت‌الاسلام ذوالنور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیران استان برگزار شد از مهندس حسن بختیاری رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

 

در این لوح تقدیر که به امضا استاندار قم رسیده، آمده است: کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور، عامل مهم حیاتی در تحقق برنامه‌های همه‌جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان‌های دولتی، پایش مداوم و نحوه انجام امور استقرار نظام مدیریت عملکرد است.

 

دکتر سید محمد آقا میری در ادامه این لوح تقدیر برگزاری هجدهمین جشنواره شهید رجایی با شعار تعالی حکمرانی در پرتو شفافیت در عملکرد، مشارکت در ارزیابی و بهره‌وری در اجرا” را در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری دانسته است.

 

وی همچنین با اشاره به کسب رتبه نخست شرکت آب و فاضلاب استان در گروه “زیربنایی و توسعه زیرساخت” در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱، ضمن قدردانی و تشکر از مجموع مدیران، کارشناسان، کارکنان پرتلاش آبفا، تأکید کرده: امید است با استعانت از درگاه الهی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای بهبود و ارتقای بهره‌وری و تحقق سیاست‌های دولت موفق و مؤید باشید.

 

پایان خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights