×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خدمت رسانی ۳۱۳ موکب در جشن‌های نیمه شعبان قم

ابراهیم صدوقی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار کرد: بیش از چهار هزار خادم زن و مرد در طول ایام جشن‌های نیمه شعبان سجد مقدس جمکران به خدمت رسانی مشغول خواهند بود.
وی تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران به تعبیر رهبر معظم انقلاب پایگاه عظیم تشییع است و محوریت فعالیت‌ها در حوزه مهدوی در این مکان مقدس است که باید تلاش شود تا رویکرد مردم به این مسجد روز به روز افزایش یابد.
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران گفت از مواکبی که در طول جشن‌های نیمه شعبان خدمت رسانی می‌کنند ۶۰ موکب در داخل مسجد و ۳۱۳ موکب در خارج ا زمسجد مقدس جمکران و در اطراف مسجد مشغول خدمت هستند که تمرکز اصلی موکب‌هایی که پذیرایی غذایی دارند در پارکینگ شماره ۲ خواهد بود.
صدوقی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های کشوری هلال احمر در اسکان مسافرین و زائران مسجد جمکران خاطر نشان کرد: هماهنگی های خوبی با ستاد تسهیلات نیمه شعبان در این خصوص انجام شده و انتظار داریم به غیر از ظرفیت مسجد جمکران، از اداره آموزش و پرورش، از اوقاف و سایر ارگان‌ها نیز پای کار بیایند و همکاری نمایند.
۱۴۶۸ چشمه سرویس بهداشتی در اطراف جمکران استقرار داده است
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران در ادامه با بیان اینکه از مردم قم انتظار می‌رود که در روزهای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند تا شرایط میزبانی خوبی برای میهمان‌های خارج از استان داشته باشیم تصریح کرد: با همکاری شهرداری‌های معین استان‌های مجری طرح برگزاری نیمه شعبان و شهرداری قم توانسته‌ایم بیش از ۱۴۶۸ چشمه سرویس بهداشتی در اطراف مسجد مقدس جمکران را اورهال و استقرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights