×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۳۵ هزارنفر تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان قم هستند

سید صادق میرئی که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار در دفتر هلدینگ رسانه‌ای رستار ایرانیان حضور یافت ضمن تبریک این روز به خبرنگاران حاضر اظهار کرد: امروز خدمات بهزیستی بسیار زیاد و متنوع است که ارائه این خدمات گسترده نیازمند همراهی مردم و مسئولین در سطح کلان برای جبران هزینه‌های بسیار زیاد خدمات رسانی به افراد تحت پوشش است.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه با بیان اینکه مشاوره حضوری و تلفنی تحت عنوان خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به مردم ارائه می‌شود یادآور شد: خط ملی مشاوره اعتماد «۰۹۶۲۸» و همچنین خط «۱۴۸۰» به عنوان مشاوره تلفنی در طول شبانه روز در اختیار مددجویان قرار دارد.

میرئی افزود: مراکز ارائه خدمات به معلولین نیز از مراکزی است که تحت اشراف اداره کل بهزیستی استان فعالیت و خدمات متنوعی را ارائه می‌هد که از جمله آن خدمات تخصصی بهزیستی و توان بخشی است.

وی گفت: ما از خانواده‌هایی که نیازمند خدمات حمایتی: نظیر اشتغال، توانمند سازی و نظایر آن می‌باشد نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کنیم که به عنوان مثال به معتادین بهبود یافته از طریق اعطای تسهیلات اشتغال یاری می‌کنیم تا بتوانند به آغوش جامعه باز گردند.

مدیر کل بهزیستی استان قم در انتها با بیان درخواست از خیرین و حامیان همیشگی خاطر نشان کرد: مانند گذشته به سازمان بهزیستی استمداد برسانند و کمک‌های خود در زمینه‌های مختلف را به مددجویان ارائه دهند.

در پایان این بازدید میرئی از خدمات و حمایت‌های معنوی خبرنگاران حاضر در هلدینگ رسانه‌ای رستار ایرانیان با اهداء لوح تقدیر قدردانی به عمل آورد.

مصاحبه اختصاصی قم گویا با مدیر کل بهزیستی استان قم در لینک زیر:

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights