×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سازمان داوری یک الگوی حکمرانی مردمی خواهد بود/مسجد مرکز حکمرانی مردمی است/خدمات دولت به مردم از طریق مساجد انجام شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدناصر میرمحمدیان صبح امروز پنج‌شنبه ۲۴ آذرماه در نخستین همایش تخصصی امامان صلح و سازش کشور که در سالن جلسات هتل محبین اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه بنیاد هدایت مسجد و امامت است.

وی با بیان اینکه داوری باید به رونق بخشی به مسجد و تثبیت جایگاه امامت کمک کند، عنوان کرد: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مسجد را مرکز حکمرانی محله درنظر گرفته‌ایم و برای اینکه این موضوع تحقق پیدا کند باید از حالت دیوان‌سالاری خارج شویم.

مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه حکمرانی محلی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند، مطرح کرد: تمام این موارد در سند ملی مسجد مشخص شده است.

وی با بیان اینکه دولت خدمت‌های مختلفی را به مردم ارائه می‌کند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این خدمت‌ها را از طریق مساجد و با محوریت امامان به مردم ارائه دهیم شاهد بروز چندین اتفاق مطلوب خواهیم بود.

میرمحمدیان با اشاره به اینکه تجربه سازمان داوری نیز در همین راستا است، تصریح کرد: این تجربه به منظور ارائه یک ساختار منظم با محوریت مساجد به منظور تثبیت حکمرانی مردمی است.

وی با بیان اینکه این حرکت به عنوان یک الگو در کشور معرفی خواهد شد، یادآور شد: قطعا در آینده مساجد و امامان مختلفی به شما مراجعه خواهند کرد و مسیر شما را طی می‌کنند.

مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه مجموعه بنیاد هدایت تمام تلاش خود را برای پشتیبانی از این حرکت به کار خواهد گرفت، بیان کرد: در سازمان داوری به دنبال ایجاد صلح و سازش با محوریت مسجد خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights