×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح تلفیقی مدیریت و راهبری کلاس گذاری و فعالیت‌ها سواد آموزی

محمد رضا قاسمی نیا اظهار کرد: در این شیوه  همکاری معلمان رسمی و پیمانی ،بازنشستگان و ظرفیت های مردمی ،حلقه های میانی ،خیرین و سایر دستگاه های مشارکت کننده، همانندسال قبل بدون محدودیت در تعداد سواد آموز و روش همکاری خواهد بود.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت : امسال فرآیند مدیریت و راهبری کلاس گذاری و فعالیت های سواد آموزی با اولویت طرح  تلفیقی ویژه آموزش دهندگان اجرا می شود.

قاسمی نیا توضیح داد: تشکیل کلاس های تلفیقی ویژه آموزش دهندگان می باشد و با ثبت یک کد در سامانه سواد آموزی  انجام می شود وبا نگاه انعطافی ، تشکیل کلاس بر اساس نوع دوره و درخواست سواد آموزان می تواند حداکثر در دو مکان و دو زمان برگزار شود.

عضو گروه بهبود کیفیت فعالیت های سواد آموزی استان قم  افزود :نحوه فعالیت آموزش دهندگان صرفا به روش کلاسی است و به صورت هفت روش می باشد که در این صورت تمام دوره ها اعم از سواد آموزی ،انتقال و تحکیم تحت پوشش آموزش دهنده است و می تواند به هر تعداد که معین شده در یک کلاس ثبت کند.

عضو گروه بهبود کیفیت فعالیت های سواد آموزی  تشریح کرد : درصورتی که یکی از کلاس های تلفیقی توسط آموزش  دهندگان ثبت و تایید نشود ،آموزش دهنده مجاز است نسبت به تشکیل یک کلاس تلفیقی دیگر و یک کلاس مستقل در دوره سواد آموز ی(با ۵ نفر) ،تحکیم (با ۱۰ نفر) و انتقال (با ۱۰ نفر )اقدام نماید .

معاون سواد آموز ی استان بیان کرد : در این طرح همکاری معلمان رسمی و پیمانی ،بازنشستگان و ظرفیت های مردمی ،حلقه های میانی ،خیرین و سایر دستگاه های مشارکت کننده ،همانندسال قبل بدون محدودیت در تعداد سواد آموز و روش همکاری خواهد بود.

عضو شورای معاونین استان افزود: از تمام با سوادان و مدیران مدارس و دستگاه های اجرایی انتظار است درشناسایی ،دعوت ،تشویق و ثبت نام بی سوادان و کم سوادان با اولویت گروه سنی ۶۰ تا ۱۰ سال آنان را برای حضور و شرکت در کلاس های سواد آموزی راهنمایی و دعوت کنند..و تمام مدارس شهرها و روستاها در سطح استان محل ثبت نام و تشکیل کلاس های سواد آموزی در دوره های سواد آموزی ،انتقال و تحکیم می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights