×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید رضا موسوی مشکینی در جلسه بررسی وضعیت آلودگی بخش سلفچگان که با حضور مدیران عامل برخی از واحدهای صنعتی این منطقه برگزار شد، گفت: متأسفانه از گذشته تعدادی واحد آلاینده صنعتی در منطقه ویژه و شهرک صنعتی سلفچگان مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه آلودگی های زیست محیطی این منطقه قابل انکار نیست، از تلاش دستگاههای اجرایی مرتبط برای رفع این آلایندگی ها خبر داد و گفت: بیشترین بازدید و نظارت کارشناسان این اداره کل به صورت شبانه روزی در این منطقه انجام می گیرد، در حالی که تعداد واحدهای صنعتی آن از مناطقی مثل شکوهیه بسیار کمتر است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به گسترش آلودگی های زیست محیطی در منطقه سلفچگان به دلیل تخلف و کم توجهی برخی واحدهای صنعتی، خاطرنشان کرد: فعالان صنعتی و اقتصادی باید در برابر امنیت و سلامت عمومی جامعه، متعهد و مسؤولیت پذیر بوده و خودشان نسبت به رفع آلودگی های زیست محیطی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم امکان برخورد سخت و چکشی با واحدهای آلاینده صنعتی را دارد، اما بنا را بر تعامل و همکاری جهت رفع آلودگی ها قرار داده است، اظهار داشت: بدون تردید در صورت کم توجهی واحدهای آلاینده به تذکرات و توصیه های این اداره کل، از ادامه فعالیت آن واحد ممانعت بعمل خواهد آمد.

موسوی با بیان اینکه ادامه روند کنونی برخی از واحدهای آلاینده صنعتی امکان پذیر نبوده و باید هرچه سریعتر نسبت به رفع آلایندگی اقدام کنند، گفت: در حال حاضر تمامی مسؤولان استان در رابطه با بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه سلفچگان اتفاق نظر داشته و کسی نمی تواند به بهانه اشتغال، از رعایت ضوابط زیست محیطی شانه خالی کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights