×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

حمید رضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این بازی ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود افزود: روز جمعه پس از مراسم افتتاحیه ساعت ۹صبح دور اول بازیها انجام خواهد شد و عصر همانروز ساعت ۱۶ بازی های نیمه نهایی آغاز می شود و در ساعت ۱۷ رده بندی و فینال و مراسم اختتامیه و اهدا جوایز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: چون مسابقات قهرمانی کشور به لیگ تغییر کرده است، این رقابت‌ها با حضور ۶ تا ۸ تیم برگزار می‌شود و راگبی‌بازان شاخص عضو تیم ملی ایران می‌شوند تا شهریور ماه به رقابت‌های ۲۰۲۳ قهرمانی آسیا در کشور تایوان (چین‌تایپه) اعزام شوند.

اسماعیلی از حضور تیم راگبی «بازرگانی فارسی قم» در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: این تیم که زیر نظر حسن حیدر زاده آموزش و تمرین داشته است با پتانسیل بالایی که دارد می تواند از تیم های برگزیده باشد و امیدواریم طی این رقابت ها چند بازیکن از قم در تیم ملی راگبی کشور حضور یابند.

وی با قدر دانی از مدیر کل ورزش و جوانان استان و استاندار و شورای تامین استان و نهاد ها و ارگان های دست اندر کار در برگزاری مسابقات راگبی در قم گفت: خانوادها و شهروندان قم می توانند برای تماشای نزدیک بازی ها روز جمعه در استادیوم یادگار امام حضور یابند.

گفتنی است در پی مصوبه وزارت ورزش و جوانان و جدایی رسمی رشته راگبی از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، راگبی از این پس به عنوان یک فدراسیون مستقل فعالیت می کند و در استان‌ها نیز هیات راگبی فعال می شود. تیرماه امسال نیز به استناد جزء ۱۱ بند (الف) ماده (۴) قانون اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، با حکم وزیر ورزش و جوانان، «میرمهدی حسینی» به عنوان سرپرست فدراسیون راگبی منصوب شد. در قم نیز حمید رضا اسماعیلی مسئولیت تیم راگبی استان را برعهده گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights