×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 
رئیس هیئت مدیره کلینیک فوق تخصصی درمان ناباروری طهورا با اشاره اینکه مقام معظم رهبری تلاش برای افزایش جمعیت را ″فریضه″ ضروری خوانده است گفت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری از مسئولین، جامعه نخبگان و تریبون‌داران این است که در راستای افزایش جمعیت فرهنگ‌سازی کنند و در راستای انجام این فریضه تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تکرار مکرر مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های کلی نظام در زمینه افزایش جمعیت هر فرد در جامعه باید وظیفه خود را در راستای پیشبرد اهداف به انجام برساند و کسانی که در حوزه های مختلف فرهنگی اجتماعی هدایتگر جامعه هستند مانند نخبگان، اندیشمندان و تریبون داران باید در راستای تبیین بیانات ایشان جهاد گونه عمل نمایند.
منتظری با بیان اینکه مخالفت و سنگ اندازی در مسیر رشد و افزایش جمعیت کشور همراهی با دشمنان جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: دشمن با بهره گیری از جنگ رسانه ای و ظرفیت های در اختیار، مقابله با خدمات نظام را شروع نموده و در تلاش است به هرنوعی خدمات نظام را زیر سوال برده و خلل و سختی در مسیر تحقق به این اهداف ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت و فرزند آوری یکی از اصلی ترین دغدغه های رهبری است افزود: گاهی تاسف می خوریم برخی افراد ناآگاه مطالبی را بیان می کنند که با ارزش های اسلامی و فرزند آوری مخالف است.
منتظری گفت: کلینیک فوق تخصصی درمان ناباروری طهورا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری همواره تلاش کرده است به عنوان یکی از مراجع استان در زمینه افزایش جمعیت تمام تلاش خود را انجام دهد.
وی تصریح کرد: طهورا در اولین سال فعالیت خود در چندین مرحله با ایجاد شرایط ایده آل مختلف سعی نموده تا بیشترین فعالیت خود را در زمینه افزایش جمعیت داشته باشد.
منتظری با اشاره به اینکه درمان افراد نابارور کمک بسیار شایانی به افزایش جمعیت کشور دارد افزود :در این مرکز تمام تلاش خودا انجام دادیم تا شرایط آسان و ایده آلی از نظر تجهیزات به روز، متخصصین و شرایط مالی مناسب فراهم کنیم.
رئیس هیئت مدیره کلینیک فوق تخصصی طهورا ادامه داد:این مرکز در جدیدترین طرح خود سعی دارد به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت معصومه س و دهه کرامت یک اقدام بی مانند در تاریخ درمان ناباروری کشور داشته باشد.
وی با اشاره به تلاش مرکز در درمان حداکثری و ریشه کنی ناباروری در کشور ادامه‌داد :مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری طهورا در طرح میلا تا میلاد اعلام نموده با استفاده از ظرفیت خیریه این مرکز اقدام به درمان ۱۰۰۰ زوج نابارور بی بضاعت به صورت کاملا رایگان نموده است.
منتظری گفت: زوج های عزیزی که مشکل ناباروری دارند و فرزندی ندارند با مراجعه به سایت مرکز ثبت نام کرده و مشخصات خود را ارائه دهند تا همکاران در فرصت مناسب جهت راهنمایی و مشاوره با این عزیزان تماس بگیرند.
وی در پایان با اشاره به اینکه در این مرکز تمام تلاش خورا در راستای ریشه کنی ناباروری انجام میدهیم تا جامعه ای بدون ناباروری را تجربه کنیم، افزود: کسانی که قصد ثبت نام در طرح رایگان درمان ناباروری مرکز طهورا را دارند میتوانند از طریق تماس با شماره ۳۲۰۰۰-۰۲۵ یا سایت www.tahooraclinic.ir اقدام به ثبت نام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights