×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تنوع محصولات صادراتی قم افزایش پیدا کند/رویکرد دولت تسهیل فرآیند تولید و صادرات است

معاون استاندار قم در ادامه گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای تسهیل این شرایط به کار گرفته است و اخبار خوبی نیز به دست آمده که امیدواریم نتایج آن هرچه زودتر در جامعه حاصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تلاش تولیدکنندگان و صادرکنندگان قابل تقدیر است، مطرح کرد: در بخش دولت خودمان را مکلف می‌دانیم فرآیندهای تولید و صادرات را تسهیل کنیم.

وی با بیان اینکه برای صادرات با یک جمعیت ۷۰۰-۸۰۰ میلیون نفری مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: باید در صادرات امسال منطقه آسیای میانه مورد توجه بیش‌تری قرار بگیرد.

امیدیان با اشاره به اینکه عقد تفاهم‌نامه‌ها تاثیر بسیاری در افزایش صادرات دارد، تصریح کرد: باید صادرکنندگان به این موضوع و افزایش کمی و کیفی تفاهم‌نامه‌ها نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید استفاده از ظرفیت‌های مغفول نیز در دستورکار قرار بگیرد، عنوان کرد: اگر این ظرفیت‌ها به طور کامل مورد استفاده قرار بگیرند قطعا حضور کامل ما در بازارهای خارجی تقویت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تنوع محصولات صادراتی باید افزایش پیدا کند، یادآور شد: اگرچه اقدامات خوبی در حوزه صادرات انجام شده است اما هرچه تنوع محصولات صادر شده افزایش پیدا کند شاهد نتایج مطلوب‌تری خواهیم بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights