×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 
حسن آقاجانی با اشاره به بازدیدی که از مرکز طهورا داشت افزود: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری طهورا با وجود مشکلات و شرایط سخت کار بزرگی در جهت افزایش جمعیت و امید بین خانواده ها انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق آمار، این مرکز روزانه ۳۰ مورد از خانواده ها را خوشحال کرده و امید به زندگی را به این عزیزان منتقل می کند.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قم با بیان اینکه خیرین باید کوشش کنند و هرچه ‌در توان دارند در این امر خیر شرکت کنند بیان داشت: با هر مریضی که درمان شود دو خانواده خوشحال می شوند و امید به زندگی بین خانواده ها افزایش می یاید.
وی افزود: با تلاش برای درمان ناباروری دو خانواده برای ادامه زندگی به اجتماع برمی گردند و این امر باعث می شود آمار طلاق پایین بیاید و آمار موالید و شادی خانواده ها افزایش یابد.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قم تصریح کرد: با ادامه روند کم شدن جمعیت و کم شدن فرزندآوری در سالهای آینده تعداد سالمندان زیاد شده و هر فرزند با چند سالمند روبرو خواهد شد که یا باید سالمندان را به آسایشگاه ببرند یا خودشان زحمت زیادی را برای نگه داری از پدرها و مادرها متحمل شوند.
وی با اشاره به اینکه بحث حرکت در مسیر افزایش جمعیت مهم ترین رسالت مرکز طهورا می باشد گفت: با جرات میتوانم بگویم درمان ناباروری بیش از ۵۰ خاصیت اجتماعی، فرهنگی، معنوی، دنیایی و اخروی دارد.
عضو هیئت مدیره صنعت اتاق بازرگانی ایران در پایان افزود: بنده به عنوان یک شهروند قمی کمال تشکر را از مسئولین و کارمندان این مجموعه دارم و اعلام آمادگی می کنم در حد توان درخدمت هستم و از دیگر دوستان خیر هم میخواهم تا با پیوستن به این حرکت زیبا به هرچه‌ بهتر انجام شدن این امر کمک کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights