×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم از ارائه خدمات مرجع مجازی در همه کتابخانه های عمومی استان و همچنین اضافه شدن اشتراک چند پایگاه اطلاعاتی جدید به این خدمات خبر داد و گفت: پروژه خدمات مرجع مجازی در استان قم برای اولین بار درسال ۱۳۹۹ و با دو کتابخانه به صورت آزمایشی آغاز شد و خوشحالیم که با استقبال پژوهشگران، امروز خدمات مرجع مجازی در هر ۲۴ کتابخانه استان ارائه می شود.
 
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در ادامه افزود: علاوه بر پایگاه های اطلاعاتی ایران نمایه، مگاپیپیر و ایرانداک، اشتراک پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا نیز به صورت آزمایشی در ۵ کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای قم، شهدای نوبهار، علامه امینی (ره)، ملاصدرا کهک و آیت الله خامنه ای جعفریه آماده استفاده است.
 
عمرانی همچنین خاطرنشان کرد: سه پایگاه اطلاعاتی مگ ایران، نورمگز و علم نت نیز که مورد درخواست بسیاری از کاربران بوده از امروز به خدمات مرجع مجازی کتابخانه آیت الله خامنه ای قم اضافه شده و پژوهشگران و دانشجویان جهت دریافت منابع از این پایگاه ها می توانند از طریق راه های ارتباطی از این کتابخانه منابع خود را دریافت کنند.
 
گفتنی است، پژوهشگران می توانند برای استفاده از خدمات مرجع مجازی از طریق ایمیل، پرسش از کتابدار در پرتال کتابخانه های عمومی و ارسال فرم درخواست منبع، منابع درخواستی خود را از کتابخانه های عمومی دریافت کنند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پورتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم www.qompl.ir مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights