×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز به کار ویژه برنامه ها و نمایشگاه هفته پژوهش جامعه المصطفی العالمیه در قم 

حمیدرضا قلی‌زاده در آیین افتتاح ویژه برنامه‌‎های هفته پژوهش در این نهاد علمی، آموزشی و بین‌المللی اظهار کرد: دو سال از آغاز به کار دبیرخانه دائمی هفته پژوهش در المصطفی می‌گذرد و در زمینه ساماندهی، برنامه‌ریزی و جهت‌دهی فعالیت‌های پژوهشی نه تنها در هفته پژوهش بلکه در طول سال اقدامات ارزشمندی را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰۰ نشست علمی و ۳ برنامه ویژه هفته پژوهش، همچنین یک اجلاس نظریه پردازی نقدو مناظره المصطفی افزود: برنامه‌های هفته پژوهش جامعهالمصطفی با تمرکز بر موضوع آینده پژوهی طراحی شده است.

قلی‌زاده ادامه داد: دبیرخانه هفته پژوهش المصطفی با تشکیل سه کمیته علمی، تبلیغات و پشتیبانی، فعالیت‌های خود را آغاز نمود و برنامه‌های متنوعی را ویژه این هفته در نظر دارد.

مسئول دبیرخانه دائمی هفته پژوهش المصطفی گفت: دومین دوره کارگاه نمایه‌سازی بین‌المللی نشریات المصطفی به صورت متمرکز روز سه‌شنبه در مجتمع آموزش عالی تاریخ، سیره و تمدن اسلامی با همکاری اداره کل امور پژوهشی برگزار می‌شود.

وی هفته پژوهش را فرصتی برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف و بررسی ظرفیت‌های علمی و دانشی المصطفی دانست و گفت: در همین خصوص دو مراسم؛ «نکوداشت پژوهشگران، انجمن‌های علمی و نشریات برتر المصطفی» و «نکوداشت اعضای هیئت علمی برتر در زمینه پژوهش» در قالب اجلاسیه فعالان پژوهشی المصطفی برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights