×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تولید آثاری همچون نمایش «فصل شیدایی» از ضرورت‌های جامعه امروز است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین مجتبی ذوالنوری شب گذشته در بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: این اثر فاخر بی‌شک یکی از قوی‌ترین آثار نمایشی در تاریخ هنر کشور محسوب می‌شود؛ «فصل شیدایی» از نظر جلوه‌های صوتی، تصویری، کیفیت محتوا و موارد دیگر یک بسته کامل بی‌نقص هنری است.

وی افزود: به همه عوامل و کسانی‌که در تولید این اثر فعالیتی داشته‌اند باید خداقوت گفت و از این عزیزان تشکر ویژه کرد چراکه نتیجه زحماتشان آنقدر دلچسب بود که هر شب مورد استقبال هزاران تماشاگر قرار گرفته است؛ دکور جذاب و این‌که اتفاقات نمایش پیرامون تماشاگر رخ می‌داد باعث شد که حس و حال زیبایی به افراد انتقال داده شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بحث محتوای تاریخی و قرآنی همواره من حساسیت‌های زیادی در این مسائل دارم اما در محتوای نمایش «فصل شیدایی» خوشبختانه هیچ انحراف و مشکلی وجود نداشت و مشخص بود که نویسنده کار از منابع قوی و درستی استفاده کرده است.

وی در خصوص کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: این سازمان به عنوان یک مجموعه انقلابی در سال‌های اخیر نشان داده، به آثار تولیدی صرفا نگاه مادی ندارد و به دنبال این است که بتواند محتواهایی را تولید کند که تاثیرگذاری فراوانی روی مخاطب داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجموعه‌های انقلابی دیگری که در هر عرصه‌ای فعالیت می‌کنند باید ارزش‌گرایی و رساالت خود را حفظ کنند تا آثار ارزشمند جایگزین محتواهای مبتذل غربی و دشمنان شود، سازمان اوج یکی از الگوهای مناسبی است که دیگران باید در راه این سازمان قدم بردارند.

وی ادامه داد: امروزه بسیاری از آثار هنری نخ‌نما شده‌اند و با توجه به اینکه هالیوود به عنوان رسانه استکبار جهانی با همه امکانات و ظرفیت‌های در اختیار خود محتواهای مبتذل در جهت تخریب فرهنگ، ایمان و اعتقاد اسلامی تولید می‌کند، رسانه‌های انقلابی ما باید تولید محتواهای مانند نمایش «فصل شیدایی» که ارزشمند هستند و جنبه ممتاز دارند را افزایش دهند چراکه این از ضرورت‌های جامعه ما محسوب می‌شود.

ذوالنوری ابراز کرد : مسئولین استانی چه در قم و استان‌های دیگر باید متحد شوند و از این آثار حمایت کنند و گروه‌هایی که به‌دنبال تولید آثار ارزشمند هستند را به شهرهای خود دعوت کرده و از این ظرفیت مهم که سرمایه ملی محسوب می‌شود، استفاده کنند.

وی در خصوص اینکه نمایش «فصل شیدایی» در راستای برگزاری کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم اجرا می‌شود، اظهار کرد: به دوستان عزیز خود در کنگره شهدای استان قم خداقوت عرض می‌کنم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که بانی این اتفاق مهم شدند تا مردم شریف قم شاهد این اثر زیبا باشند.

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، حفظ یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست؛ این موضوع تکلیف همه ما است که بتوانیم یاد شهدای عزیزمان در دفاع مقدس را زنده نگه داریم و پیام آن‌ها را به نسل‌های بعدی وجوانان انتقال دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس بسیار غنی است و اگر همه ما ده‌ها سال هم از این فرهنگ استفاده کنیم، پایان‌پذیر نیست؛ وظیفه همه ما این است که نسل جوان را به این فرهنگ سوق دهیم.

نمایش بزرگ «فصل شیدایی» کاری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج و به سفارش سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم تا ۲۶ مهرماه هر شب از ساعت ۱۹ در انتهای شهرک قدس، منطقه نمایشگاهی غدیر پذیرای شهروندان قمی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights