اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در مرکز اقتصادی سرای بی‌نظیر قم - پایگاه تحلیلی خبری قم گویا
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

   تاریخ انتشار : 10 آذر 1402 - 21:20 بازدید : 512 بازدید ارسال توسط : [ ] تعداد دیدگاه :بدون دیدگاه

علیرضا عربی نژاد از به کارگیری بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در مجموعه اقتصادی سرای بی‌نظیر در قم خبر داد و اظهار کرد: شمار کارکنان این مجموعه در آینده نزدیک به پنج برابر خواهد رسید.

مصاحبه اختصاصی قم گویا با این فعال اقتصادی را در ادامه ببینید.

مدیرعامل سرای بی‌نظیر همزمان با افتتاح «محل دائمی نمایشگاه سرای بی‌نظیر»، به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه فروشگاهی تأمین جهیزیه و لوازم منزل در مرکز شهر قم، تصریح کرد: ۲۰۰ جوان بومی که بیش‌تر آنان در آستانه ازدواج هستند، مشغول به کار شدند و شرایط تشکیل زندگی مشترک برای آن‌ها فراهم شد.

 

 

وی افزود: سرای بی‌نظیر در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، جنب استانداری قم قرار دارد که دسترسی راه آسان برای شهروندان قمی و حتی سایر استان‌های همجوار، از طریق بلوارها و بزرگراه‌های اطراف آن، مانند بزرگراه امام علی(ع) از جمله ویژگی‌های این مرکز بزرگ خرید است.

عربی نژاد گفت: سرای بی‌نظیر با مساحت ۹ هزار متر مربع، به دور از هر گونه ترافیک شهری و در ابتدای شهر قم و در بزرگراه امام علی(ع) به سمت مسجد مقدس جمکران قرار دارد و از آن جا که محل تردد زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران می‌باشد، دسترسی آسانی را برای خریداران گرامی فراهم کرده است.

وی با اشاره به این که مجموعه فروشگاهی سرای بی‌نظیر مجهز به فضای پارکینگی اختصاصی مناسب است، ادامه داد: همچنین به دلیل این که از محوطه مسکونی فاصله کمی دارد، امکان پارک خودروهای خریداران به خوبی فراهم است و مشتریان هیچ گونه دغدغه‌ای برای پارک خودروی خود ندارند.

 

حمایت از کالای تولید داخل کشور

عربی‌نژاد با تأکید بر حمایت از کالای ایرانی به منظور افزایش تولیدات داخل و اشتغالزایی در کشور گفت: در سرای بی‌نظیر با هدف حمایت از کالای تولید متخصصان داخلی و همچنین حذف واسطه‌ها، بهترین کالاهای تولید داخل با مناسب‌ترین قیمت و با شرایط ویژه در مرکز شهر قم عرضه می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه فروشگاهی در مدت زمان بسیار کمی، بهترین فرش‌های دستباف و ماشینی، با کیفیت‌ترین و زیباترین مبلمان‌های تولید درودگران قم و استان‌های همجوار، لوازم خانگی با بهترین برندها و همچنین کالای دیجیتال، از طریق پیک به دست خریداران محترم می‌رسد.

مدیرعامل سرای بی‌نظیر خاطرنشان کرد: شهروندان قمی در این مجموعه می‌توانند با کیفیت‌ترین لوازم خانگی معتبر ایرانی و وارداتی را با شرایط ویژه تهیه کرد.

 

امیدآفرینی در بین جوانان با اشتغال و تأمین آسان لوازم منزل

وی گفت: با اشتغال به کار ۲۰۰ جوان بومی شهر قم در سرای بی‌نظیر، امید به درآمدزایی و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی برای خانواده آنان ایجاد شده است و از این که در یک مجموعه توانمند مشغول به کار شده‌اند و می‌توانند با زحمت، کوشش و تلاش خود، بخشی از مسائل مالی را حل کنند و تشکیل زندگی مشترک دهند، بسیار خوشحال هستند.

وی با بیان این که تأمین آسان لوازم منزل به یکی از دغدغه‌های زوج‌های جوان تبدیل شده است، اظهار کرد: در سرای بی‌نظیر این دغدغه مرتفع شده است و جوانان و همچنین خانواده‌هایی که تصمیم به تعویض وسائل منزل خود دارند، می‌توانند با مراجعه به سرای بی‌نظیر با شرایط استثنایی، با کیفیت‌ترین محصولات تولید داخل را با قیمت مناسب تهیه کنند.

 

خرید ارزان با کیفیت‌ترین لوازم منزل

مدیرعامل سرای بی‌نظیر تأکید کرد: یکی از اهداف مجموعه بزرگ فروشگاهی سرای بی‌نظیر، تحویل محصولات با کیفیت و با ارزان‌ترین قیمت در کشور است.

وی افزود: به دنبال کسب سودهای کلان در فروش نیستیم، فقط به نیت فروش بیش‌تر و پایین‌ترین سود در بازار، به میدان رقابت با دیگر فروشندگان آمده‌ایم و مطمئن هستیم از آن جا که شهر مقدس قم، شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان ایران است و همچنین به جهت تردد زوّار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، در آینده نزدیک، سرای بی‌نظیر به یکی از قطب‌های فروش محصولات لوازم خانگی با قیمتی مناسب و شرایط استثنایی تبدیل می‌شود.

 

بهسازی نمایشگاه دائمی قم و تبدیل آن به بزرگ‌ترین مرکز فروشگاهی مرکز شهر قم

وی گفت: بخش‌های گوناگون ساختمان نمایشگاه دائمی قم در حال مخروب شدن بود که با ورود سرای بی‌نظیر و صرف هزینه بالا این محل به یکی از مجلل‌ترین مجموعه‌های فروشگاهی استان تبدیل شده است که مورد استقبال عموم مردم قم قرار خواهد گرفت.

عربی‌نژاد افزود: باور تبدیل نمایشگاه سابق به این مجموعه مجلل و باشکوه کمی سخت است؛ اما با تلاش مالک و کارکنان سرای بی‌نظیر این مهم مقدور شده و به یکی از اماکن خرید در شأن شهر مقدس قم برای شهروندان و مسافران تبدیل شده است.

 

اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در سرای بی‌نظیر مورد تأکید است

وی با اشاره به این که سرای بی‌نظیر فقط یک مجموعه بزرگ فروشگاهی خرید کالا نیست، تأکید کرد: در این مجموعه برنامه‌های ویژه فرهنگی شامل؛ اقامه نماز جماعت، برپایی آیین‌های شادی و عزای اهل بیت(ع) و مناسبت‌های ملی و مذهبی و نیز بر پایی غرفه‌های فرهنگی ویژه خردسالان، کودکان و … مدنظر، مورد توجه و تأکید ما قرار دارد.

مدیرعامل سرای بی‌نظیر خاطرنشان کرد: همیشه ساعت ۸ شب، سلام خاصه امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در این مجموعه پخش می‌شود.

 

سرای بی‌نظیر بزرگ‌ترین مرکز تخصصی خرید جهیزیه در مرکز قم

وی تصریح کرد: از آن جا که سرای بی‌نظیر بزرگ‌ترین مرکز تخصصی خرید جهیزیه در مرکز استان قم و روزانه شاهد حضور زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) است، از این‌رو ضرورت دارد که برنامه‌های ویژه‌ای در بخش فرهنگی اجرا کند تا مراجعه‌کنندگان علاوه بر لذت خرید، از برنامه‌های متنوع فرهنگی که در این مرکز ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

محل دائمی نمایشگاه سرای بی‌نظیر شهر قم، بزرگ‌ترین مرکز تخصصی خرید جهیزیه و لوازم خانگی در انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، پس از میدان شهید نواب صفوی، جنب استانداری قم قرار دارد که شهروندان قمی از سایر نقاط شهر و نیز هموطنان از استان‌های دیگر ایران، از طریق بزرگراه امام علی(ع) می‌توانند به راحتی به این مرکز بزرگ خرید مراجعه کنند.

پایان خبر/

.

 

 

   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights