×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید سرزده معاون استاندار از اداره کل بیمه سلامت / ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی بیمه سلامت

سید مهدی قریشی در این بازدید با بررسی چگونگی ارائه خدمات به مردم، بر رفع مشکلات بیمه‌ای مردم تاکید نموده و افزود: با الکترونیکی شدن خدمات بیمه سلامت بسیاری از مشکلاتی که در این حوزه وجود داشت مرتفع شده و لازم است توسعه اینگونه خدمات با قوت پیگیری شود.

وی حذف دفترچه های بیمه و الکترونیکی شدن نسخه های پزشکی را بسیار مطلوب ارزیابی نموده و افزود: لازم است تا کلیه خدمات بیمه شدگان در تمامی ساعات شبانه روز انجام پذیرد و تا جای ممکن کسی جهت تمدید بیمه خود در ساعات مختلف و روز های تعطیل نگرانی نداشته باشد.

قریشی ادامه داد: فرایندهایی که برای مردم مشکل ایجاد می کند باید اصلاح شود و اگر در مواردی اداره کل در استان اختیاری ندارد این موضوع را به استان اعلام نماید تا برای اصلاح فرایندهای مشکل دار پیگیری کنیم.

معاون استاندار بروزرسانی لیست اقلام دارویی مورد تایید بیمه سلامت را مهم دانست و افزود: با همراهی پزشکان و مراکز درمانی عمده نسخه های مراجعین بصورت الکترونیکی صادر می شود و بیمه سلامت هم جهت انجام خدمات بهتر به بیمه شدگان میبایست ترتیبی را اتخاذ کند که لیست داروهای مورد تایید جهت استفاده بیماران بروز باشد و در این خصوص بیمه شدگان مشکل و نگرانی نداشته باشند.

قریشی با توصیه به مردم در خصوص افزایش مراقبت های فردی گفت: اگر مردم به برنامه‌های مراقبتی توجه داشته باشند سطح سلامتی افزایش پیدا خواهد کرد و با افزایش سطح سلامتی خود به خود اقتصاد کشور نیز کمک می کنند و هزینه‌های درمانی هم کاسته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights