×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
همزمان با روز خبرنگار؛ دیدار مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم با گروه رسانه‌ای رستار ایرانیان

علی نیک مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کلان شهر قم همزمان با ۱۷ مردادماه مصادف با روز خبرنگار ، با حضور در دفتر گروه خبری رستار ایرانیان، با خبرنگاران این گروه رسانه‌ای دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در این دیدار با تقدیر از زحمات خبرنگاران، به نقش اساسی آن‌ها به عنوان رابط بین مردم و مدیران اشاره کرد و گفت: “خبرنگاران مسئولیت خطیری در ایجاد امید، انگیزه و نشاط اجتماعی دارند.”

 

وی همچنین تأکید کرد که حجم قابل توجهی از رضایت مردم از فعالیت‌های شهرداری به اطلاع‌رسانی به موقع خدمات بستگی دارد و همکاری رسانه‌ها در این زمینه بسیار مؤثر بوده است.

نیک افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران با همکاری مناسب توانسته‌اند در کنار افزایش رضایتمندی مردمی، انگیزه مدیران برای تسریع در خدمات‌رسانی را افزایش دهند.

 

وی در پایان این دیدار از فاطمه سادات محمدی مدیرمسئول پایگاه خبری آستان بهارستان و سرپرست روزنامه های قدس، تلاش ملی و گنجینه اقتصادی در قم؛ سمانه سادات فقیه سرپرست روزنامه‌های هم میهن، تجارت و عصر توسعه در قم و سید علی سجادی سرپرست روزنامه رویداد امروز و پایگاه خبری رویداد ایران و مهدی جنتی مدیرمسئول پایگاه خبری قم گویا و زهرا سادات صحفی عکاس خبری استان قم تجلیل کرد.

 

این دیدار به مناسبت روز خبرنگار فرصتی بود تا اهمیت نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت شهری مورد تأکید قرار گیرد و همکاری‌های بیشتر در آینده شکل گیرد.پایان پیام/۱۱۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights