×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 3 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتصاب رئیس ستاد مردمی تبلیغات انتخاباتی قالیباف در قم

روابط عمومی ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان قم ضمن اعلام رسمی شروع به فعالیت این ستاد در قم بیان داشت، با توجه به اینکه گروه‌ها، جریان‌ها و اقشار گوناگون مردم از میان جوانان، بانوان، مردان و دانشجویان و نخبگان و دانشگاهیان و صاحبان تجربه و… گردهم آمده‌اند تا با حمایت از آقای دکتر قالیباف، دولتی توانمند را برای ایران قوی، رقم بزنند، هم‌آهنگی و هم‌افزایی میان این ستاد مرکزی و تمامی ستادهای خود جوش ضرورت دارد.
لذا نیاز است تمامی ستادهای مردمی، ستادهای دانشجویی و دانشگاهی، ستادهای روحانیت و طلاب، ستادهای بانوان و مساجد و… با این ستاد مرکزی هماهنگ باشند.
در صورت نیاز به هرگونه هماهنگی میتوانید از طریق فضای مجازی ایتا و تماس یا پیامک با شماره تلفن ۰۹۹۲۸۲۲۰۴۸۲ در ارتباط باشید.

 

در متن این پیام که از جانب حمزه صفر بیگی ارائه شده نیز آمده است:

با احترام مفتخریم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر و رهبری مقام معظم رهبری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور خادم جهادی مردم ایران و یار دیرین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد یک دولت انقلابی، اسلامی و مردمی و امتداد راه سید الشهدای خدمت و امید به آینده‌ای روشن در دل ملت شریف ایران جوانه .

نظر به ظرفیت و توانمندی جنابعالی در فعالیت‌های ستادی، شما را جهت انجام اقدامات اولیه در تشکیل شورای هماهنگی به عوان عضو و رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان قم منصوب می‌نمایم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights