×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تکذیب ادعای حضور پرستار آقا در بخش زایمان بیمارستان فرقانی(مجتمع خیرین سلامت)

 

🔹فعالیت شبانه روزی این بخش و نیز بلوک زایمان با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی و در فضای فیزیکی مشخص و جدای از سایر بخش ها، همراه با حفظ کرامت انسانی و توجه ویژه به مسائل شرعی و اعتقادی، سبب شده حجم زیادی از مادران باردار در سالیان اخیر به این مرکز مراجعه و خدمات درمانی دریافت کنند که تا پایان بهمن امسال ۳ هزار و ۸۱۷ جراحی زنان و ۲ هزار و ۴۱۹ جراحی در اتاق عمل ناباروری این مرکز انجام شده است.
🔹با وجود انجام ماهانه ۵۰۰ زایمان طبیعی و سزارین در این مجتمع و پذیرش ماهیانه ۱۱۰ مادر نیازمند به مراقبت های ویژه در این مرکز سطح ۳ زنان و نیز پذیرش بیماران از سایر مراکز درمانی سطح استان و حتی استانهای همجوار، میزان مرگ و میر مادر باردار در ۱۸ ماه گذشته در مجتمع خیرین سلامت، به صفر رسیده است.
🔹متاسفانه در شرایطی که خدمات مطلوب و مورد قبولی در این مرکز به بیماران ارائه می شود، مطلبی خلاف واقع و کاملا کذب که از سوی افراد با اغراض مشخص منتشر شده است، تلاش دارد این خدمات ارزشمند را که در راستای حفظ کرامت بیماران و اجرای قانون جوانی جمعیت صورت گرفته است تحت الشعاع قرار دهد.
🔹ورود آقایان به بلوک زایمان این مجتمع اعم از پرسنل درمانی و غیر درمانی مطلقاً ممنوع است و این موضوع در ورودی بلوک زایمان به شدت کنترل می شود، که علیرغم آموزشی بودن این مجتمع، در هیچکدام از فرآیندهای معاینه و زایمان ، پرسنل مرد حضور نداشته و عملاً امکان حضور در بلوک زایمان را ندارند.
🔹همچنین این مرکز در اقدام تحسین برانگیز دیگری در بخش اورژانس عمومی نیز اقدام به تفکیک بخش زنان و مردان نموده، که بارها ازسوی بیماران و همراهان آنها مورد تقدیر قرار گرفته است.
🔹براساس بررسی انجام گرفته در فضای مجازی به نظر می رسد این موضوع با هدف تخریب چهره خدمات فاخر درمانی زنان و زایمان در سطح کشور، توسط عده ای معلوم الحال و با انتشار برخی پیام های نادرست و غلط از بیمارستانها انجام شده، که نمونه آن بدون هیچ سند و مدرکی به مجتمع خیرین سلامت قم نیز نسبت داده شده است و قصد دارند نظام سلامت را با چالش مواجه کنند، لذا پیگیری جدی و برخورد با اینگونه عناصر از سوی مراجع امنیتی و قضایی مورد انتظار کادر خدوم درمان و نظام سلامت است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights