×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون استاندار قم: خدمات تامین اجتماعی متناسب با جمعیت و نیاز استان قم نیست/ لزوم توجه به توسعه بیمارستان امام رضا (ع)

ابوالقاسم مقیمی پیش از ظهر امروز در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی کشور که با حضور دکتر «سید میرهاشم موسوی» رییس سازمان تامین اجتماعی کشور در سالن همایش‌های باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد، عنوان کرد: با وجود ۲۲۰ هزار نفر از اتباع در استان قم، این استان را به دومین استان کشور پس از تهران در پذیرش اتباع رسانده است.

 

وی بیان کرد: با وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در شهر مقدس قم، شاهد وضعیت متفاوتی در حوزه زیارت و گردشگری در استان قم هستیم که داشتن بیشترین سهم کشور در گردشگری سلامت از جمله این موارد است.

 

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم بیان کرد: در حوزه مهاجرت کارگران نیز در چند دهه اخیر، استان قم بیشترین جمعیت کارگران را در کل کشور پذیرا بوده است و جمعیت قم پس از افزایش کارخانجات از ۲۰۰ واحد به ۲ هزار واحد، حدود ۳۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

 

وی اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران در استان قم پیشتاز هستند و در حوزه سلامت و ساخت و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز بیشترین حجم مشارکت خیرین را در قم داریم.

 

مقیمی به فعالیت بیمارستان امام رضا(ع) با ۱۲۵ تخت در قم اشاره کرد و افزود: در این بیمارستان که تنها بیمارستان زیرمجموعه تامین اجتماعی در استان قم است، روزانه به بیش از هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.

 

وی اضافه کرد: استان قم نسبت به سایر استان‌ها تقریباً از نعمات تامین اجتماعی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات درمان عقب مانده است؛ میزان تخت‌های بیمارستان تامین اجتماعی در قم، متناسب با نیاز و جمعیت استان نیست. توجه به توسعه بیمارستان امام رضا(ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

معاون استاندار قم خاطر نشان کرد: امیدواریم سازمان تامین اجتماعی کشور توجه ویژه‌ای به استان قم داشته باشد تا بتوانیم در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و درمان آلام زائران شهر کریمه اهل بیت(ع) موفق باشیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights