×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیروزی انقلاب اسلامی هِیمَنه استکبار جهانی را درهم شکست

امیر دریادار سیاری ظهر یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم در میدان آستانه با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: آمریکا و متحدانش ملت ایران را حقیر می شمردند و هرگز تصور نمی کردند که این ملت انقلاب کرده و بتوانند رژیم به ظاهر قدرتمند پهلوی را از بین ببرند و موجبات سرنگونی آن را فراهم کنند.

وی بیان کرد: به لطف الهی و به کوری چشم آمریکا و اسرائیل این امر مهم محقق شد و پیروزی انقلاب اسلامی بهت و حیرت جهانیان را بدنبال داشت.

وی ادامه داد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عزت، عظمت، شرافت، کرامت، اقتدار و سرافرازی رسیدند و ایران اسلامی هم اکنون یکی از قدرت های برتر در منطقه خاورمیانه و مجامع بین المللی به شمار می رود.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه قبل از انقلاب بدون اجازه مستشاران خارجی هیچ گونه تصمیمی در کشور گرفته نمی‌شود، گفت: همه عرصه‌ها از جمله اکتشاف و استخراج و حتی فروش نفت کشور به دست بیگانگان بود و در این زمینه هیچ اختیاری نداشتیم که این دور از هویت ما بوده است.

دریادار سیاری با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی پیش از انقلاب گفت: امروز ایران در مباحث پزشکی، مهندسی، نانو، فضایی و نظامی و سایر عرصه‌ها به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است و در عرصه نظامی التماس می‌کنند که تجهیزات به کشورها فروخته نشود.

وی اضافه کرد: ارتش، سپاه و بسیج با برگزاری مانورهای اخیر و ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته قدرت دفاعی ایران را به تمام دنیا ثابت کرده و نشان دادند.

وی تصریح کرد: امروز به دنبال تمدن اسلامی هستیم و اینها افتخارات به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است و امروز با تکیه بر ملت خود اجازه تعدی به دشمنان قسم خورده را نخواهیم داد.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: کشور و ملت ایران برخلاف میل باطنی دشمنان قسم خورده قله های ترقی و پیشرفت را یکی پس از دیگری می پیماید.

سیاری در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: شرکت در انتخابات وظیفه همه است و هر چقدر حضور گسترده‌تر باشد قدرت بیشتری به دنبال خواهد داشت و معنای بازدارندگی این است که آنقدر قدرتمند هستیم که هیچ دشمنی فکر تجاوز به کشور را ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights