×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
آماده سازی ۱۵۰۰ تخت‌ بیمارستانی برای گردشگری سلامت در قم

مهدی مصری در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد اظهار کرد:  ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی با افتتاح بیمارستان‌های «خاتم» و «نور» در اختیار گردشگری سلامت قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه استان قم فعلا به عنوان آخرین استان از نظر تعداد تخت‌های بیمارستانی شناخته می‌شود تصریح کرد: در تلاشیم تا سه بیمارستان ۵۰۰ تخت‌خوابی دولتی بویژه در مناطقی که مسکن ملی و طرح های نهضت ملی مسکن در آن در حال اجراست، ساخته و احداث کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطرنشان کرد: لازم است استان قم  به جایگاه بهتری در گردشگری سلامت برسد که دستیابی به این مهم با سعی و تلاش بیشتر مسئولین استان قابل دستیابی است.

 

مصری‌ با بیان خدمت خالصانه در بیمارستانهای استان بیان کرد: است بیمارستان‌ها در راستای خدمت‌رسانی به بیماران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

 

او با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان‌های «خاتم» و «نور»، ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی در اختیار گردشگری سلامت قرار می‌گیرد تصریح کرد: فرایند بسیار جامعی در کشور برای درمان بیماری سرطان شکل گرفته است که هزینه‌های مردم کاهش پیدا کند و تلاش می‌شود بحث پیشگیری و درمان به خوبی انجام شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: در گذشته مشکلاتی در زمینه اورژانس شهید بهشتی داشتیم و دستیار ویژه‌ای در این زمینه گذاشتم که نظام کرامت مراجعین به اورژانس حفظ شود.

 

مصری، افزود: یکی از موضوعات گردشگری سلامت بانک اطلاعات متخصصین بخش سلامت است و اگر شفاف شود مردم به خوبی از آن بهره مند خواهند شد، اگر گردشگری در استان مورد توجه قرار بگیرد مردم استان از آن بهره‌مند خواهند شد.

 

وی ادامه داد: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) یکی از بیمارستان‌های مورد توجه در استان است که میزان رضایت بیماران بسیار مناسب است و تلاش می‌شود همه بخش‌های درمانی استان در زمینه خدمات درمانی به بیماران سطح بهتری ارائه دهند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، خاطرنشان کرد: غربالگری طرح ملی است و ضمن اینکه شاخص تحرک در استان نامناسب است در فشار خون و دیابت وضعیت خوبی نداریم و تعداد زیادی غربال در قم انجام شد و برخی از شهروندان مبتلا به فشار خون و دیابت هستند، اما از این موضوع اطلاع ندارند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights