×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«آقای مجنون، خانم لیلی» در قم به روی صحنه می‌رود

نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی» که توسط باشگاه تئاتر تجربه حوزه هنری قم تولید شده از ۲۰ دی ماه تا ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ در قم به روی صحنه می‌رود.

 

در خلاصه این نمایش آمده است؛ «آقای مجنون، خانم لیلی» نوشته محمد رضا کوهستانی روایتی عجیب غریب و شدید از عشقی نافرجام در انتخابی بی اندیشه و تفکر؛ لیلی و مجنون و شهرام و صدیقه و شیرین خسرو و فرهاد است.

 

در این نمایش که نگاهی طنز به افسانه لیلی و مجنون اثر نظامی گنجوی دارد و به مشکلات روز ازدواج جوانان می‌پردازد، با بازی سید محمدرضا پیغمبری، هومن پیری، سید مصطفی مقیمی، حانیه کیانی، آیدا سلیمانی، سجاد بختیاری‌زاده و ابراهیم وفایی اجرا می‌شود.

 

این نمایش در برگزیدگان بخش تئاتر صحنه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم، جایزه بخش موسیقی توسط «عرفان مثقالی»، جایزه طراحی لباس توسط مهیاس صابری، رتبه دوم بازیگری زن توسط حانیه کیانی و رتبه سوم بازیگری زن به صورت مشترک توسط آیدا سلیمانی را کسب کرد.

 

نمایش «آقای مجنون، خانم لیلی» در تالار شهید آوینی به نشانی؛ خیابان جمهوری، نبش کوچه ۲۸، خانه فرهنگ و هنر ملل روی صحنه می رود و علاقمندان علاوه بر امکان خرید بلیط از گیشه‌ی سالن، می‌توانند از سایت بیلیتاما؛www.Bilitama.com نیز بلیط تهیه نمایند.

 

همچنین شماره همراه؛ ۰۹۱۰۵۲۲۹۷۶۰ برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر در اختیار مخاطبان است و پیش فروش بلیت سه روز ابتدایی با ۳۳ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights