×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتخار به گذشته و امید به آینده راهبرد اصلی تبلیغ باشند

محمد مهدی اسماعیلی در همایش بزرگ مبلغان اعزامی اوقاف در ایام فاطمیه که ظهر امروز در سالن همایش‌های آستان مقدس امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: لازم است همه اسباب تربیت دینی و امداد الهی در کنار هم قرار بگیرند که فرد، توفیق تبلیغ و تبیین معارف عمیق وحیانی را پیدا کند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در حالی رخ داد که همه مکاتب مادی روز دنیا، در مسیر توسعه‌ای که برای جوامع برنامه‌ریزی شده بود، گذار از سنت‌های دینی و اصل دین را به عنوان پیش‌ شرط مطرح می‌کردند تا به جامعه نوین برسند، ولی انقلاب اسلامی، معنویت را ملاک عمل و مهمترین آرمان خود قرار داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار عمران و سعادت در دنیا و آخرت به پیروزی رسید گفت: این ادعای بزرگی بود به همین دلیل دنیای غرب بسیج شد تا این ادعا و حاکمیت را در نطفه خفه کند، در چنین شرایطی نظام جمهوری اسلامی رشد یافته و به اعتلاء و توسعه دست یافته است.
وی ادامه داد: اگر در فرمایشات رهبر معظم انقلاب دقت کنیم، ایشان از تابستان ۱۴۰۰ اصطلاح جدید «جهاد تبیین» را برای مأموریتی جدید در مقابله با بنگاه دروغ‌پراکنی و تحریف ایادی غرب مورد استفاده قرار داده‌اند، اینکه گذشته را همان طور که بوده به مردم بگوییم، مسیر طی شده را برای نسل دیروز و امروز به درستی ترسیم کنیم و آینده را آن طور که باید، بسازیم.
اسماعیلی با تاکید بر ورود مبلغان دینی به مسئله جهاد تبیین با استفاده از آخرین ابزارهای فناوری و ارتباطی خاطرنشان کرد: این مبلغان باید عملیات رسانه‌ای پدافندی خود را بر اساس نقشه‌های دشمنان ترسیم کنند که خود نیازمند شناخت دقیقه توطئه‌هاست، همچنین نباید در پدافند باقی بمانند بلکه لازم است مبلغان ما وارد حوزه آفند هم شده و دشمن را در خانه خودش، ‌زمین‌گیر کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در دو سال اخیر، فتنه فرهنگی و جنگ ترکیبی و شناختی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته شد چون دولتی بر سر کار آمده بود که خود را مطیع رهبری و خادم مردم معرفی می‌کند.
وی افزود: در فتنه سال گذشته که عمق و ابعاد وسیعی داشت، شاهد ورود همه قدرت دنیای کفر و استکبار بودیم ولی با حضور دلسوزان و عاشقان آرمان‌های انقلاب از جمله مبلغانی همچون روحانیون حاضر در سازمان اوقاف، خنثی شد.
اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد شبهه و دروغ‌پراکنی، می‌خواهند مردم ایران را از گذشته پشیمان و از آینده نا امید کنند گفت: بر این اساس باید افتخار به گذشته و امیدواری به آینده را تبلیغ کنیم، نزاع ما نبردی صد در صد فرهنگی و تبلیغی است و این مسیر باید با قدرت ادامه یابد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت در کنار راهیان نور راه‌اندازی شده‌اند خاطرنشان کرد: هدف این است که نسل امروز، با داشته‌ها و پیشرفت‌های موجود آشنا شوند.
وی با بیان اینکه زمانی یکی از مسئولان وقت کشور در دانشگاه تهران سخنرانی کرد و گفت هر آنچه داریم توسط غربی‌ها در ۱۰ دقیقه از بین می‌رود عنوان کرد: بعد از آن بود که رهبری فرمودند برای مسئولان کشور، اردوی راهیان پیشرفت بگذارید تا بدانند چه قدرتی داریم و مرعوب دشمنان نشوند.
اسماعیلی ایران اسلامی را در نزدیکی قله دانست و تصریح کرد: دشمنان سال گذشته تلاش کردند خیابان‌های ایران و کشورهای اروپایی را به پایگاهی برای سرنگونی نظام اسلامی تبدیل کنند ولی بعد از یک سال می‌بینیم که در خانه دشمنان انقلاب اسلامی، اجتماعات چند صد هزار نفری علیه همان دولت‌ها برگزار می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های فرهنگی باید همه توان پای کار بیایند گفت: چتر انقلاب اسلامی، متصل به وحی و کلام الهی بوده و همه آزادی‌خواهان و عدالت‌خواهان و مسلمانان را زیر خود جمع می‌کند و این قدرت بسیج‌کنندگی سخن خداست که در نطق و کلام امامین انقلاب اسلامی هویدا شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights