×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره در قم آغاز بکار کرد

جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره با هدف الگوبرداری از سیره عملی حضرت فاطمه معصومه با فرمان سردار موحد دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم و سخنان حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدحسین شریفی رئیس دانشگاه قم آغاز به کار کرد.

در این برنامه محمدرضا فاضلی، دبیر اجرایی جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره با اشاره به اینکه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری مستوره در رشته‌های هویت بصری، عکاسی، ارتباط تصویری (پوستر و تایپوگرافی)، رسانه‌های هنری (ویدئو آرت، موشن گرافیک، انیمیشن)، خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، پادکست، طراحی لباس و مد برگزار می‌شود، گفت: رویکرد اصلی این جشنواره با هدف الگو برداری از سیره مبارک حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و معرفی شهر قم به عنوان پایتخت گردشگری مذهبی برگزار می‌شود.

فاضلی با بیان اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان قم است، افزود: علاقه‌مندان جهت مطالعه فراخوان و ارسال آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره https://www.mastoorehfestival.ir/ مراجعه نمایند.

وی زمان ارسال آثار را تا ۱۹ بهمن ماه امسال عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها‌ی صورت گرفته اختتامیه جشنواره قرار است در روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم برگزار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights