×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش در قم/ مشکل راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم را به جد پیگیرهستیم

 حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در بازدید از این نمایشگاه و در جمع فعالان صنعت فرش،اظهارداشت: در این نمایشگاه هنر تولیدکنندگان و بافندگان فرش ایرانی به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: برای ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار است که هنر فرش ایرانی زبانزد شده و در اماکن مختلف و حتی خانه های دیگر کشورها هم مورد استفاده قرار می گیرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در این بازدید تولید کنندگان و فعالان فرش به برخی مشکلات و موانع پیش روی این صنعت اشاره کردند افزود: تخصیص ارز وارداتی، گرانی مواد اولیه،موانع صادراتی،تحریم از جمله مشکلاتی بود که فعالان صنعت فرش بیان کردند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تلاش مدیران و مسئولین برای راه اندازی نمایشگاه دائمی فرش دستباف در قم تاکید کرد و افزود: راه اندازی این نمایشگاه علاوه بر جنبه جاذبه گردشگری، می تواند رکود اقتصادی حاکم بر صنعت فرش را رونق دهد.
وی تصریح کرد: اگر در این زمینه تعلل کنیم کشورهایی مانند چین و هند از ما پیش خواهند افتاد و همین امر خود سبب مشکلات خواهد شد.
وی بیان داشت: باید تلاش کنیم که دوباره فرش به جایگاه واقعی خود برسد.
حجت الاسلام ذوالنوری در خصوص مشکل راه دسترسی نمایشگاه بین المللی قم نیز گفت: من از گذشته این موضوع را پیگیر بودم و اکنون نیز به جد پیگیری میکنم.
وی با انتقاد از عدم همکاری برخی مدیران افزود: نباید مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد، چراکه وقتی اتوبان را از سمت مرقد مطهر امام(ره) به سمت قم میائیم راههای دسترسی زیادی به این نمایشگاه وجود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights